• Hii,
    Meestal heb ik zelf genoeg inspiratie voor een titel maar vandaag echt niet.Ik zit alleen boordevol nieuwe ideeën maar daar heb ik nu niet veel aan.Dus,zouden jullie mij misschien kunnen helpen met een nieuwe titel.Ja je hoort het goed.Nieuwe.Deze vond ik namelijk niet meer goed.Thats Now BIG Love!
    Het Verhaal:
    Sam is een doodnormaal meisje,wanneer ze op een dag een ongeluk krijgt stort haar wereld in.Ze krijgt geheugenverlies.Ze weet niets meer.De dokter proberen haar haar geheugen terug te geven maar het lukt echt niet.Ze herkent zelfs haar ouders niet meer.De dokters zeggen dat er een kans bestaat dat ze haar geheugen terug krijgt.Wanneer ze een moment van echt gelukt beleefd kan het zijn dat haar hersens de link terug leggen.Maar doordat het meisje neits meer weet is het moeilijker om haar echt te laten genieten.Maar wat als er op dat moment iemand in haar leven komt?

    DankJullie TomAdoratie x.


    The soul needs autumn.

    Niemand die wil helpen ?
    Bedankt ...
    (huil)


    The soul needs autumn.

    uhm ik heb wel tijd nodig om te denken maar er komt vast wel iets bij me opborrelen en zo niet ik probeer wat te verzinnen_O_
    xx

    De serie is verwijderd.
    Slotje ?


    The soul needs autumn.

    Waarom is de serie verwijderd?

    I lost My mind But Can Someone Bring It Back?


    Take My Hand Take A Breath ...

    My Weirdo Mind

    My Mind Is Gone


    Take My Hand Take A Breath ...

    All my Memories fade Away...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waarom is de serie verwijderd?

    I lost My mind But Can Someone Bring It Back?

    Hij leek me opeens nogal stom.


    The soul needs autumn.

    DAT IS HIJ JUIST NIET!


    Take My Hand Take A Breath ...