• mijn hond (Phoef) is 3 jaar oud en al sinds puppy zindelijk , maar daarnet lag ik in de zetel met een deken over mij en Phoef lag ook al een (tijdje bij mij en ze begint in eens te plassen , ik heb haar gestraft maar wat bezielde haar in eens !!???? ze zat eerst de hele tijd te hijgen (gelijk als ze doen als ze warm hebben) maar ik snap niet hoe het komt ze .....
    weten jullie hoe dit komt ?

    Ziek misschien?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn hond deed laatst ook ineens zoiets, mijn hond is nu al 10 en hij ging uit het niets ineens plassen terwijl hij aan het eten was, en toen hij wegliep was die nog aan het plassen. Heel raar, snap niet wat er aan de hand was?


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Eerder uitlaten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Eerder uitlaten?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stomme*
    Ik heb niet verstand van honden, zoek het eventueel op google, of vraag het aan iemand die verstand heeft van honden.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    WhiteQueen schreef:
    Eerder uitlaten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DracoWeasley schreef:
    (...)


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Misschien moet je je stomme hond vaker uitlaten. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Misschien moet je je stomme hond vaker uitlaten. (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    WhiteQueen schreef:
    Eerder uitlaten?

    Dit


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik vind het raar dat ze er al 2.5 jaar lang geen problemen mee heeft dat ze 4 keer per dag word uitgelaten rond 7 u s'ochtens rond 11 u (soms 12) s'middags eens om 3 u en dan nog eens om 6 u s'avonds waarom zou dat dan in eens op 1 dag niet meer gaan ?

    Mijn kat had blaasontsteking toen ie dat deed. Thank god zat ie niet bij mij op schoot.

    Maar bij een hond is dat anders, want die moet je uitlaten en mijn kat laat zichzelf uit, dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SmaggieM schreef:
    ik vind het raar dat ze er al 2.5 jaar lang geen problemen mee heeft dat ze 4 keer per dag word uitgelaten rond 7 u s'ochtens rond 11 u (soms 12) s'middags eens om 3 u en dan nog eens om 6 u s'avonds waarom zou dat dan in eens op 1 dag niet meer gaan ?

    Omdat ze te veel gedronken heeft, de keer der voor niet (goed) heeft geplast. Jij moet soms toch ook vaker dan je gewoonlijk gaat.
    Het is een dier, geen machine die je kan instellen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 20:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Omdat ze te veel gedronken heeft, de keer der voor niet (goed) heeft geplast. Jij moet soms toch ook vaker dan je gewoonlijk gaat.
    Het is een dier, geen machine die je kan instellen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer