Naam: Cheverney
Waarom zou ik jou moeten kiezen: Ik vind schrijven heel leuk, ik ben best wel goed in spellen.
Stukje verhaal: Dit is van een van mijn verhalen die ik (nog) niet op quizlet heb gepost omdat hij niet af is. Dit is het epiloog.
Ongeveer 200 jaar geleden:
De rook zit overal, in mijn mond, in mijn ogen, en in mijn neus. De vlammen scheuren mijn huid eraf. Ik schreeuw. Stilte. Ik probeer overeind te komen, maar de balk op mijn been zorgt ervoor dat ik niet kan bewegen. Ik schreeuw opnieuw, hopend op een antwoord. Ik hoor ergens gekuch vandaan komen, Ik richt mijn blik op de plek waar het geluid vandaan komt, maar de rook vertroebelt mijn zicht.
Ik hoor mijn naam, maar ik kan niet zien van wie de stem afkomstig is. Ik hoest, in de hoop de rook uit mijn longen te krijgen, maar het wordt alleen maar erger. Ik hoor nog een keer mijn naam, het is niet meer dan een zacht gefluister. Ik probeer de balk nog een keer op te tillen. Terwijl ik hem verschuif voel ik een scherpe pijn in mijnbovenbeen. Ik bijt op mijn tanden en negeer de pijn.
Ik maak met mijn been een onverwachte beweging in de hoop dat daardoor de balk eraf valt. Het lukt! Snel sta ik op en loop naar de plek waar ik net de stem vandaan hoorde komen. Zodra ik daar ben zie ik haar liggen. Lucy! Ik kijk haar aan, schudt haar heen en weer in de hoop dat ze bijkomt.
Mijn verstand weet al wat mijn hart niet wil geloven. Ze is weg. Weg! Ik schreeuw en ik hoor de echo door het brandende huis galmen. Door mijn verdriet zie ik niet dat er een brandende balk op me afkomt. Ik kan niet op tijd wegspringen en hij valt op me.
Dan wordt alles zwart.
Fanfiction/onbekende personen: onbekende personen, dan kun je zelf hun karakter enzo invullen en dat vind ik leuker.
Genres die je leuk vindt: Fantasy, Spannend en romantiek.
Every living creature dies alone.