Genre: Fantasy, actie en onbekende personen.
New York is groot. De stad die nooit slaapt. Dag en nacht spelen er zich dingen af, bijna onbegrijpelijk voor zij die van buitenaf komen. Net zoals in de hele wereld gebeuren er niet alleen goede dingen. Overvallen, moord, bedreigingen, geweld. Wie is er dan om dat te stoppen? Tenminsten, pogingen tot.
Ik ben net als superman of een andere bekende superheld. Ik help mensen in nood en draag een masker voor mijn gezicht. Wat het verschil is met mij en de helden van de films? Ik ben echt.
Altijd gaat alles goed, voor zover ik het mag beoordelen. Zo nu en dan raak ik gewond en is er mijn stokoude, maar intelligente opa die me weer oplapt. Met mijn masker op ben ik beroemd in New York, zonder dat ben ik onpopulair op school. Ik ben slechts een nerd, niks voor iedereen die me ziet. Maar wat als ik zou verdwijnen? Dan zou de stad een puinhoop zijn.
Ik leef mijn leven, totdat een bepaalde groep Professors een superheld proberen te creeëren. Ze spuiten iets in het lichaam en denken dat ze hiermee iets hebben geschapen wat ik ben van nature. Maar dat hebben ze niet. Een superheld kun je niet namaken.
Mijn zoveelste poging tot het schrijven van een superhelden verhaal, want stiekem vind ik dat zo awesome. Nu heb ik een paar vraagjes voor jullie.
Doen of niet?
Titel?
Origineel?
Rollen?
Senks.
[ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:45 ]
Big girls cry when their hearts are breaking