• ...

    Love you all<3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben nu allerlei brochures aan het aanvragen voor opleidingen zodat ik een beter beeld krijg van de opleiding.
    en ik heb best wel een leuke engelse opleiding op het ROC gevonden^^


    What's so bad about being different?

    aaah dat is wel beter, ik weet echt nog wat ik wil gaan doen


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Als het goed is komen er nu 3 brochures hier heen. Dan heb ik tenminste al iets. En dan ga ik in maart wel naar die open dagen...


    What's so bad about being different?

    ik ga volgend jaar denk ik al naar open dagen enzo, want dan zullen sanne en alles ook wel gaan. Dan kan ik ook gelijk een beetje kijken, ik weet toch wel bijna zeker dat ik hbo wil gaan doen een niet naar de universiteit wil...


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Uhuh dat kan je inderdaad doen.(:
    Ik twijfel nog waar ik mijn vervolg opleiding wil gaan doen.
    Als ik naar het ROC ga kan ik in Haarlem en Amsterdam.


    What's so bad about being different?

    ik weeet echt nog niet waar ik heen wil. Ik kan makkelijk naar tilburg als er ook wat is is daar familie. Ik hoef niet per se in de randstad enzo omdat daar alles wss wel duurder is


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Uhuh.
    Voor mij zal het niet ver zijn. En amsterdam enzo is voor mij ook een stuk dichterbij dan bijvoorbeeld utrecht wat mij ook heel leuk lijkt


    What's so bad about being different?

    jaaa inderdaad. Achja het is nog sowieso iets van 2 jaar dus ik zie nog wel tegen die tijd (: eerst maar is beetje geld gaan sparen enzo


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Uhuh ik hoop er gewoon op dat ik naar de HAVO kan want dan heb ik meer tijd om na te denken over wat ik nou echt wil


    What's so bad about being different?

    ik hoop voor je dat het kan, en dat lijkt me eigenlijk ook wel beter als je het nog niet weet. Straks ga je een opleiding doen die je helemaal niks lijkt en dat is ook zo zondee... dat is ook waar ik bang voor ben. Dat ik de verkeerde opleiding kies...

    EINDELIJK MIJN TIK 'M AAN OUWE TSHIRT ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik heb dan wel 3 leuke opleidingen gevonden. En als ik er dan 1 doe en dan blijkt het helemaal niet leuk te zijn en dan stop ik er naar een jaar mee is het gewoon echt verspilling geweest.

    OH MY DAT SHIRT IS AWESOME^^


    What's so bad about being different?

    jaa daarom, je moet echt gewoon goed na denken over wat je nou wilt enzoo,


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Jups inderdaad.


    What's so bad about being different?

    het is echt irritant als je iemand nodig hebt en diegene niet reageert -.-


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ken dat. Zo vreselijk irritant. En dan vooral als diegen pas s'avonds laat reageerd


    What's so bad about being different?