• Kate en Peete zijn een onafscheidelijke tweeling. Kate is de arrogante en stoere, die het liefst voetbalt. Peete is lief, luistert soms goed. Maar als Kate iets doet wat echt niet mag, stelen terwijl zij de schuldige niet is, dan worden ze overgeplaatst naar een meisjesinternaat. Daar maken ze de gekste avonturen mee. Peete komt erachter dat ze eigenlijk maar 50% van de hele tweeling is, omdat ze stiekem van iets heel anders houdt dan waar Kate van houdt. En of Kate dat wel zo leuk vind...
    [Kate en Peete spreek je uit als Keet en Pieet]
    [Afgeleid van De Dolle Tweeling].


    Zou dit een leuk idee zijn om uit te werken? En zou je een titel weten? (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Please?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    ik zou het uitwerken :)


    don't take life too seriously, you'll never get out alive - Bugs Bunny

    Niet erg origineel oder so, maar jij moet weten wat je doet. Als je het wilt, dan doe je dat toch ook?


    Ex astris, sciencia

    Als je wilt, moet je het doen (:

    Maar, eh, "Maar als Kate iets doet wat echt niet mag, stelen terwijl zij de schuldige niet is"
    Makes no sense to me.
    "Peete komt erachter dat ze eigenlijk maar 50% van de hele tweeling is, omdat ze stiekem van iets heel anders houdt dan waar Kate van houdt."
    Peete dacht dat ze in haar eentje de hele tweeling was?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Als je wilt, moet je het doen (:

    Maar, eh, "Maar als Kate iets doet wat echt niet mag, stelen terwijl zij de schuldige niet is"
    Makes no sense to me.
    "Peete komt erachter dat ze eigenlijk maar 50% van de hele tweeling is, omdat ze stiekem van iets heel anders houdt dan waar Kate van houdt."
    Peete dacht dat ze in haar eentje de hele tweeling was?


    Nee, Peete is 100% en Kate is ook 100%. Maar Peete is 50% omdat ze wel een tweeling is maar van andere dingen houd.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Blaize schreef:
    (...)

    Nee, Peete is 100% en Kate is ook 100%. Maar Peete is 50% omdat ze wel een tweeling is maar van andere dingen houd.
    Oh. Still don't get it.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Bronte schreef:
    Niet erg origineel oder so, maar jij moet weten wat je doet. Als je het wilt, dan doe je dat toch ook?


    comfort in c h a o s