• © Copyright IHEARTZAYNx

Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Vakken pakketten:

Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : IHEARTZAYNx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : xDesire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Gereserveerd :HurtedHeart
    ~ Gereserveerd : RainbowDay
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

Topic's:

[RPG] University: 'Learn, Life and Love.' Topic 1.
    [RPG] university: 'learn, life and love.' topic 2.
    [RPG] university: 'learn, life and love.' topic 3.
    ...
    Invulijst:

Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

Ik heb alleen nog een vraagje voor jullie. Hoe vinden jullie het prettig om de lessen te doen?

© Copyright IHEARTZAYNx

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 6:43 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Ik vind het goed.. Ik kan alleen pas beginnen tegen 9 uur (:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

-

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

kan ik nog reserveren? [ Als je je afvraagt wtf zo'n tijdstip, ik kan echt totaal niet slapen ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Naam: May Lee Alexis Rodriguez
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: May Lee is een erg slim meisje. Ze is iemand die altijd haar vrolijke kanten probeert te laten zien en houdt haar gevoelens voor zichzelf. Ze kan snel een indruk van je krijgen en kan dan twee kanten hebben, of ze is een verschrikkelijk lief meisje als haar gevoel je goedkeurt of ze is een verschrikkelijke botte bitch. May Lee kan erg uitdagend zijn en houdt ervan om je uit te dagen of om uitdagingen aan te gaan.
    Uiterlijk:

Extra:

[ rest vul ik morgen in ]

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 23:24 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Okidokie ;)

wil je zeggen als je gaat beginnen ??(A)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Whaah, ik wil nog snel meedoen :3]

Naam: Pandora Mitchell
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Pandora is een intelligent meisje. Ze is avontuurlijk ingesteld en gaat graag op onderzoek uit. Ze is echter wel heel erg verlegen, en als ze zonder iemand die ze al kent bij anderen is klapt ze dicht en komt ze niet meer zo snel uit haar schulp. Als je haar echter kent is ze niet meer dat brave rustige meisje.
    Uiterlijk:

Extra: Pandora kan heel goed schrijven en wilt later of de journalistiek in of archeologe worden. Ze wilt graag veel reizen maken.

Cookies!

Ik ga vanavond het topic aanmaken. I think.

[ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 12:50 ]

Kan ik nog meedoen?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Naam:Alex Samuel Jones.
    Leeftijd:18 jaar.
    Geslacht:Man.
    Innerlijk:Alex is een spontaan type. Hij maakt rap vrienden, is sociaal en zegt ongeveer alles wat hij denkt. Natuurlijk weet hij ook wanneer hij moet stoppen. Hij studeert architectuur -binnen- en ziet in elke ruimte een beeldschoon pand. Hij staat open voor alles en iedereen en geloof het of niet, hij kan ook bezorgd zijn om iemand.
    Uiterlijk:

Extra:Af en toe rookt hij, maar ergens is hij ertegen. Drank drinkt hij alleen op feestjes. Hij is niet het type dat rap met meisjes begint te flirten.

Okay, dan maak ik ook gewoon een rol ;D

Ik ga nog een meisje maken xp

Naam:Amery Hope Knight.
    Leeftijd:17 jaar.
    Geslacht:Vrouw.
    Innerlijk:Amery is geen verlegen type. Dat wil ook niet zeggen dat ze in de kijker moet lopen. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet. Ze doet haar studie in Geneeskunde omdat ze dat echt wilt. Ze twijfelde eerst nog met muziek maar volgt nu haar hart dat in Geneeskunde is. Ze heeft dit gekozen omdat ze mensen graag helpt en ze graag onder de mensen komt.
    Uiterlijk:

Ze heeft lange bruine haren waarin ook plukken lichtbruine haren zitten. Ze is 1m75 en redelijk slank. Ze heeft een strakke kaaklijn en is licht getint. Haar ogen zijn een soort van lichtbruin.

Extra:Ze kan bas, elektrische gitaar, akoestische gitaar en piano spelen. Een keyboard is ook geen uitdaging. Ze is linkshandig en heeft 1 tattoo, misschien een vreemde tattoo want het is een sleutelgat op haar nek. Ze ziet het als haar verleden waar ze zich vaak voelde alsof ze een kist was met een goed slot waarin alle soorten geheimen zaten die ze aan niets of niemand mocht zeggen.

Tattoo

[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 13:12 ]

Naam: Santana Rivera
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Santana is een vriendelijke en spontane meid. Ze is erg leergierig, en makkelijk in de omgang. Soms kan ze bitchig overkomen, dit gebruikt ze meestal als dekmantel voor haar onzekerheid. Ze houdt van lezen, dansen en zingen.
    Uiterlijk:

Santana is niet groot, niet klein, heeft donkerbruine haren en ogen, en heeft 5 tattoos:
    - 'liefde' in het Hebreeuws op haar rechterpols,
    - een 'peace'-teken op haar linkerenkel,
    - een kruis op haar onderrug,
    - een vallende ster op haar rechtervoet,
    - een strikje in haar hals

Extra: Santana is linkshandig, en heeft nog 2 zussen. Ze is allergisch aan paarden.

Nog iets, ik doe zo rap mogelijk mee maar mijn laptop moet vanavond weg --