• Nou ik word over precies een maand 15, ik wil echt heel graag een bijbaantje. Is het dan raar als ik nu al bijv. bij de etos ga vragen of ze mensen zoeken? en hoe zeg je dat dan ? xD Btw, ik wil geen quotes, ik wil echt van iedereen apart hun mening ;')
    EDIT: niet persé bij de etos haha, ik denk dat ik bij de bartsmit wil werken :P

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 17:27 ]


    Where words fail, music speaks

    Ik denk niet dat dat raar is. Ik zou gewoon naar een medewerker gaan een vragen of de bedrijfsleider aanwezig is. Zo niet, kun je vragen wanneer hij/zij terug is. Als hij/zij er wel direct is vraag je gewoon of ze werkenemers zoeken en dat jij over een maand 15 bent. Wat is het ergste dat je kan gebeuren?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:21 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je mag vanaf je vijftiende al een baan zoeken hoor (en dan bedoel ik geen krantenwijk) Je mag alleen nog niet langer als iets van zeven uur achter elkaar werken en je mag maar tot zeven uur 's avonds werken... (of gewoon niet bij de avondploeg)
    Dus dat is niet raar nee ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij de etos wel, want daar werken volgens mij alleen maar oude dames. Bij ons tenminste. XD

    Maar ik denk niet dat het heel raar is. Volgens mij hangt dat ook af per winkel of ze er een punt van maken. Ik zou als ik jou was eens dit soort pagina's gaan bekijken en kijken wat voor eisen ze stellen aan hun personeel.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Do what You-Know-Who did in the Livera, just ask. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik denk dat ze 15 vaak nog net even iets te jong vinden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yashin schreef:
    Do what You-Know-Who did in the Livera, just ask. :W
    hihihihihihihihihihihiihihihi


    Where words fail, music speaks

    hmh, ik denk niet dat je daar zoveel voor ze kan betekenen. Bij de kruidvat moet je ook 16 zijn en het is een zelfde soort winkel, maar je kan het altijd proberen (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    EDIT: niet persé bij de etos haha, ik denk dat ik bij de bartsmit wil werken :P


    Where words fail, music speaks

    Ik ga ook anderhalve maand voordat ik vijftien word een sollicitatie brief in sturen bij de jumbo. Dus nee, niet raar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    dat is niet raar hoor
    gewoon naar de winkel gaan waar je wilt werken en vragen of nog personeel zoeken

    Nee joh, tuurlijk niet. Voordat je überhaupt de mazzel hebt om een gesprek te hebben ben je al 15.
    Als je iets zoekt, bij de Hema kan je als 15-jarige als vulploegmedewerker werken (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.