• Preview.

    De 16-jarige Olivia komt om door een tragisch ongeluk. Als ze in de Laerina is, de geestenwereld, beseft ze dat ze te jong was om dood te gaan. Dan komt de duivel met een deal: ze mag terug naar aarde, maar dan moet een van haar geliefden sterven. Met gebroken hart gaat ze akkoord. Als ze eenmaal leeft, blijkt dat de duivel zich niet aan de belofte heeft gehouden en twee van haar geliefden heeft gedood; haar ouders.


    Dit is pas een preview. Ik ben nog helemaal niet begonnen en heb nog geen cover. Als je voor mij een cover wil maken, kan je hier terecht. Ook ben ik nog niet helemaal zeker over de naam. In het Engels is het best mooi, in het Nederlands ook. Daarom staan er twee titels in de titel.

    Ik zou graag van jullie willen weten of het jullie mooi lijkt. Als dat niet zo is, hoef ik de moeite niet te doen. Dankjewel!


    Being happy is a choice ~

    Iemand?


    Being happy is a choice ~

    1. Je mag je eigen topics niet bumpen.
    2. Engelse titel klinkt beter, hoewel ik van beiden niet weg ben.
    3. Niet mijn soort verhaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    1. Je mag je eigen topics niet bumpen.
    2. Engelse titel klinkt beter, hoewel ik van beiden niet weg ben.
    3. Niet mijn soort verhaal.


    1 Sorry, ik begrijp het wel.
    2 Oke. Ik ben ook heel slecht in titels.
    3 Dat kan, dat begrijp ik ook. Dit is wel mijn stijl, en ik ben er trots op.


    Being happy is a choice ~

    Escritura schreef:
    1. Je mag je eigen topics niet bumpen.
    2. Engelse titel klinkt beter, hoewel ik van beiden niet weg ben.
    3. Niet mijn soort verhaal.

    Helemaal mee eens.


    comfort in c h a o s

    Nope, spreekt me niet aan. Ik vind het nu al stom dat ze heeft gekozen om een dierbare voor haar te laten sterven. :'D Vind het wel een goed idee hoor, daar niet van ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Woodcroft schreef:
    Nope, spreekt me niet aan. Ik vind het nu al stom dat ze heeft gekozen om een dierbare voor haar te laten sterven. :'D Vind het wel een goed idee hoor, daar niet van ^^

    Inderdaad! Ik denk dat bijna niemand daarvoor zou kiezen, eerlijk gezegd. Dat is behoorlijk egoïstisch en dat maakt dat de hoofdpersoon al niet iemand is waarover je het leuk vindt om te lezen. (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    uks schreef:
    (...)
    Inderdaad! Ik denk dat bijna niemand daarvoor zou kiezen, eerlijk gezegd. Dat is behoorlijk egoïstisch en dat maakt dat de hoofdpersoon al niet iemand is waarover je het leuk vindt om te lezen. (:


    Ik snap jullie en ben het eens. Ik ga het plot veranderen. Het was ook maar een idee :)


    Being happy is a choice ~