• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haha xd Als ik niet oplet zet ik bij de namen neer Tes Velez. Dat had ik al eens gedaan XD]

    Teske Velez

    'Ik wil ze gewoon terug,' zei ze. Ik ging naast Des zitten. 'Ik weet het. Ik ook en ik weet dat Madeline niks kan doen, maar dat betekent niet dat wij domweg er op af moeten gaan,' zei ik tegen Des. Ik haalde diep adem en keek omhoog. 'Heb jij trouwens ook honger?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek haar even aan. 'Daarom moeten we ook een plan hebben.' zei ik toen maar tegen haar. 'En ja, ik heb echt verschrikkelijke honger.' Ik keek even om me heen maar er was verder niet veel en behalve dat ik krijg zin om Jasons en JJ's hoofd eraf te rukken. Ik grinnikte even om mijn gedachte maar dacht daarna weer even 'Normaal' na


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik moest even lachen. Waarom wist ik niet. 'Je weet toch hoe genadeloos ik word, als ik honger krijg en boos word? Daar kunnen we iets mee doen?' vroeg ik aan haar. 'Misschien niet de beste plan,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik grinnikte, 'Ik had het zelfde in gedachte.' Tes en ik kunnen erg agressief zijn als we boos en hongerig zijn. 'Laat me raden, trek in twee jagers?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Laat me raden, trek in twee jagers?' vroeg ze. Ik schudde me hoofd. 'Nog niet hongerig genoeg voor. Ik heb nu zin in herten, maar dat doe ik Madeline niet aan,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ ik moet zometeen gaan maar dan ben ik er vanavond weer, ik ga naar mn ma]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Hoezo?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ok ;d ben zo zelf ook weg. Naar de biebo]

    Teske Velez

    'Hoezo?' vroeg ze. Ik keek haar aan. 'Ze heeft een hert, genaamd Mumba. Ze is daar goed bevriend mee en die Mumba heeft een gezin,' zei ik. 'Ik wacht wel tot ik wat meer honger krijg,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ
    'Tuurlijk loog ik niet. Waarom zou ik liegen tegen de waarheid.? En bedankt voor je condelantie.' Ik kijk even naar Jade en glimlach vriendelijk naar haar, 'geen enkel probleem,' ik twijfel eventjes, 'ehm, misschien kan ik je wel laten gaan...'

    Felicity
    'Het spijt me voor je broer. Laat de tranen maar stromen hoor het is goed.' sust hij. Hij legt zijn arm op mijn schouder en wiegt mij zachtjes heen en weer. Ik kijk hem even aan, verbaasd dat hij ineens zo doet. Maar dan laat ik de tranen lopen en leun voorzichtig met mijn hoofd op zijn schouder. Ik heb er altijd een hekel aan als ik me zo kwetsbaar opstel maar dat kan me nu even niks schelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik knikte, 'Ik begrijp 't' Ik trok mijn benen op en trok ze dicht bij mijn gezicht. 'Toch vind ik dat we iets moeten doen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Toch vind ik dat we iets moeten doen,' zei ze. Ik zuchtte. 'Wachten tot we hongerig genoeg zijn. Aanbellen dan gaat één van ons zingen?' zei ik tegen haar. 'Ik ben niet zo'n goeie denker als ik honger krijg,' voegde ik er aan toe en keek naar de lucht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik grinnikte, 'En als één van ons twee nou zich als Jager voor doet? Ken jij die Jason en Jayden wel? Ik ken hun alleen zover ik weet kennen ze ons twee niet...toch?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Slecht idee. Deze jagers zijn wat slimmer. Ze ruiken ons,' zei ik en ik keek haar aan. Ik dacht even na. 'Maar jou kennen ze niet. Je kan parfum op doen? Weg geur. Mij hebben ze al eens gezien,' zei ik. 'Ik kan ergens vlak bij staan en dat jij mij een seintje kan geven voor iets wat ik dan ga doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik denk even na. 'Opzicht kan dat wel...Als ik gewoon mijn halve fles parfum op doe dan helpt dat wel.' Ik draai me naar haar toe. 'Wat voor sein? Ik kan je ook gewoon telepatheren.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik gaf mezelf een stomp voor me hoofd. 'Ik kan echt niet helder nadenken met honger,' zei ik. 'Welke geur heeft jouw parfum?' vroeg ik aan haar. Want als het zee geur was of oceaan of welk geur ook lijkt op water of zo, dan hadden we er niet veel aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Ik draag alleen zoete geuren anders gaat het eten zoeken heel moeilijk.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.