• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

Rollen:

Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

Enjoy!!

I'm finally back, Finally after a Year break

JJ
    'Excuses aanvaard.' zegt ze vriendelijk. 'Hoe is het leven onderwater eigenlijk?' vraag ik nieuwschierig als het een tijdje stil is geweest.

Felicity
    'Wat is er Fee,' zegt Jason met een slaperige stem. Ik bijt even op mijn onderlip, 'Ik ehm, voelde me, ehm, eenzaam en had behoefte om met iemand te praten,' mompel ik terwijl ik voel dat mijn wangen een beetje warm worden.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Teske Velez

Ik liep richting het huis van de twee jongens. Voor de deur bleef ik staan. Ik kon aanbellen, maar dan zou ik gepakt worden. Als ik binnensloop ook. Plus, ik zou niet weten hoe ik dat moest doen. Ik ging tegen de muur aan zitten en hoopte maar op een wonder.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Jade
    Ik was een beetje verbaasd over zijn vraag maar besloot toch te antwoorden. 'Nou wij leven in huizen net als jullie misschien iets anders en onder water. We zijn erg gedaald qua inwoners. Ehm... Mijn familie woont daar ook. Mijn broertje en zusje. Emily en Ryan zijn een beetje vegatarier ik zorg voor hun eten. Maar dat kan nu niet echt, omdat ik hier vast zit. Emily en Ryan zijn ongeveer even oud als Madeline. Misschien een jaartje ouder. Ik weet hoe Jason zich bijvoorbeeld voelt. Mijn andere zusje werd 15 en dan mag je voor het eerst echt jagen. Ze werd meteen vermoord door jagers. Toen was ik even te boos om aan aura's te denken. Dat zou misschien de enige keer zijn dat ik misschien een onschuldig iemand heb vermoord, maar ik was er kapot van om haar te verliezen.' Zeg ik uiteindelijk. Dat ik dit allemaal aan hem vertelde was een wonder. Nu ondanks hij mijn schubben had uitgetrokken klonk hij vertrouwd. Hij had een fijne aura. Integendeel tot Jason die door de dood van zijn zusje een donkere aura had gekregen.

Jason
    oké dan ze wou praten. Ik knikte en ging een soort van naast haar zitten. Ik zag dat haar wangen rood kleurde. Nee ze ging me niet verleiden. Dat nooit. 'Oke laten we dan maar praten. Ehm.. Hoe was jou leven tot nu toe?' Vraag ik dan maar. Ik moest wat en ik was niet goed in gesprekken. Helemaal niet goed en dit was een meermens wat het eigelijk een beetje moeilijker maakte.

JJ
    Ik kijk even naar Jade, 'ehm het spijt me van je zusje. Denk ik'. begin in, 'dus je meende het echt toen je zei dat je een legataris bent?'

Felicity
    'Ehm, wij leven eigenlijk net zoals jullie. Alleen dan onderwater en er zijn vast nog wel wat meer kleine verschillen. We mogen jagen als we 15 zijn dus dat doe ik nu voor ongeveer 2 jaar. En ehm, mijn broer is vermoord door jagers toen die mij wilden pakken,' ik bijt even op mijn lip. Ik zou niet gaan huilen waar hij bij was.

Jade
    'ehm het spijt me van je zusje. Denk ik'. begint hij, 'dus je meende het echt toen je zei dat je een vegatariste bent?' gaat hij verder. Ik kijk hem even verward aan. 'Tuurlijk loog ik niet. Waarom zou ik liegen tegen de waarheid.?' Zeg ik verward. 'En bedankt voor je condelantie.' Zeg ik vriendelijk. Ik had dit even nodig. Hij was misschien een jager en een mens, maar hij voelde aan als een vriend. Een vriend die ik alles kon vertellen.

Jason
    'Ehm, wij leven eigenlijk net zoals jullie. Alleen dan onderwater en er zijn vast nog wel wat meer kleine verschillen. We mogen jagen als we 15 zijn dus dat doe ik nu voor ongeveer 2 jaar. En ehm, mijn broer is vermoord door jagers toen die mij wilden pakken.' Zeg ze terwijl ze op haar lip bijt. Ik zag dat ze aan het vechten was tegen het huilen. 'Het spijt me voor je broer. Laat de tranen maar stromen hoor het is goed.' Sus ik haar een beetje. Ik leg mijn arm op haar schouder aan de andere kant en wieg haar zachtjes heen en weer. Misschien leken meermensen toch nog een beetje op ons.

JJ
    'Tuurlijk loog ik niet. Waarom zou ik liegen tegen de waarheid.? En bedankt voor je condelantie.' Ik kijk even naar Jade en glimlach vriendelijk naar haar, 'geen enkel probleem,' ik twijfel eventjes, 'ehm, misschien kan ik je wel laten gaan...'

Felicity
    'Het spijt me voor je broer. Laat de tranen maar stromen hoor het is goed.' sust hij. Hij legt zijn arm op mijn schouder en wiegt mij zachtjes heen en weer. Ik kijk hem even aan, verbaasd dat hij ineens zo doet. Maar dan laat ik de tranen lopen en leun voorzichtig met mijn hoofd op zijn schouder. Ik heb er altijd een hekel aan als ik me zo kwetsbaar opstel maar dat kan me nu even niks schelen.

[ik heb een wedstrijd, dus ik ga. Ben rond 5/6 uur terug denk ik. Als je je verveeld wil mag je je poppetjes wel weglaten gaan ofso]

[Dus nu worden de jagers opeens super watjes net zoals de meerminnen? XD
    Wat kan ik trouwens met Teske doen ;d?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

Ik stond op en dacht na, ik ga gewoon fuck it. Ik moet alleen een manier vinden om niet nat te worden wanneer ik naar daar toe ga. Ik ga Teske maar even zoeken. Ik stond op en liep weer weg. 'TES !'

The duty of youth, is to challenge corruption.

[ Ik ga mijn jager in het spel laten komen..]

[ op het goede moment ofcoursee..]

Teske Velez

'TES !' hoorde ik iemand roepen. Ik zat nog steeds bij het huis van de jongen. Ik ging staan en keek om me heen. Ik zag Des lopen. Ik liep naar haar toe en maak Sshhtt gebaar. 'Niet zo hard,' zei ik tegen haar.

Ik reageerde niet op wat ze zei maar begon toch zachter te praten. 'Je gaat me helpen, hoe kom ik hier vandaan zonder nat te worden?' Ik moest iets verzinnen maar dan ook echt iets snel anders was het al te laat.

Teske Velez

'Je gaat me helpen, hoe kom ik hier vandaan zonder nat te worden?' vroeg ze zachtjes. Ik keek haar vragend aan. 'Hoe bedoel je? Hier vandaan? En ik wil je helpen, maar ik weet niet hoe. En ga alsjeblieft niet roekeloos doen. Ik heb geen zin om straks een reddingactie te plegen voor drie personen,'

Ik rolde even met mijn ogen. 'Tes, ik hou van je dat weet je maar Madeline kan ons niet helpen, en als wij iets willen doen moeten we wel actie ondernemen. Ik voel dat er gewoon iets niet klopt en ik laat maar wat ik eerder zei.' Ik dacht even na en ging toen op een rots zitten. 'Ik wil ze gewoon terug.'

[ best grappig..Tes en Des...]