• It al started with five boys,
    five boys who changed our lifes.





    bedankt om te zijn wie jullie zien.
    Jullie betekenen heel veel voor me &
    dat wil ik jullie nog maar eens vertellen.
    Dus onthou dat ik er altijd voor jullie zijn
    & dat ik enorm veel van jullie hou. Voor Altijd <3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:11 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ownee het was niet bij one thing maar bij wmyb dat ik dacht van; wat heeft hij met zijn stem gedaan


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    God, ik vind echt dat we deze vakantie weer een keer af moeten spreken (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ben een beetje afwezig. Ik schrijf en ben de hongerspelen aan het lezen. ook al had ik hem al gelezen maar ik heb hem vandaag gekocht(:


    What's so bad about being different?

    Ik moet zo naar dansen toe, en daarna leren dus ik spreek je van de week wel weer sweeties, byee <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Doeeg lieverd<333


    What's so bad about being different?

    BYEE <3


    Some things are changing too much.

    STORAN schreef:
    Ik ben een beetje afwezig. Ik schrijf en ben de hongerspelen aan het lezen. ook al had ik hem al gelezen maar ik heb hem vandaag gekocht(:


    ik ga ze ook nog een keer lezen, als ik tijd heb. Ik ben bang dat als ik nu weer begin dat ik dan weer niet kan stoppen met lezen. Ik heb ze alle 3 in 4 dagen uitgelezen ;$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    (...)

    ik ga ze ook nog een keer lezen, als ik tijd heb. Ik ben bang dat als ik nu weer begin dat ik dan weer niet kan stoppen met lezen. Ik heb ze alle 3 in 4 dagen uitgelezen ;$


    Verslavend zijn die boeke he;D
    Ik had precies hetzelfde


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    Verslavend zijn die boeke he;D
    Ik had precies hetzelfde


    ja het is ook dat alles stopt bij een cliffhanger en ook het einde van boek 1 en 2. Ik had alleen het einde niet helemaal verwacht. Behalve dat ze met peeta zou zijn en dat ze wel kinderen zou krijgen. Maar ik wil nog niet te veel verklappen omdat sanne misschien de boeken zelf nog wilt lezen haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    (...)

    ja het is ook dat alles stopt bij een cliffhanger en ook het einde van boek 1 en 2. Ik had alleen het einde niet helemaal verwacht. Behalve dat ze met peeta zou zijn en dat ze wel kinderen zou krijgen. Maar ik wil nog niet te veel verklappen omdat sanne misschien de boeken zelf nog wilt lezen haha


    Ahaha ik had het ook niet helemaal verwacht. En ik heb serieus dat hele laatste boek lopen hopen dat ze voor Gale zou kiezen xd


    What's so bad about being different?



    ze zijn zo schattig. Alleen sophia is al best arrogant en je ze klinkt nog een beetje als een schaap als ze zingt maar dat rappen doet ze echt goed haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:


    ze zijn zo schattig. Alleen sophia is al best arrogant en je ze klinkt nog een beetje als een schaap als ze zingt maar dat rappen doet ze echt goed haha


    Ahaha inderdaad.
    Echt 2 van zulke jonge meisjes. Geweldig.
    En ze hebben volgens mij vet veel artiesten al ontmoet. Nog meer dan mij en ik ben meer dan 10 jaar ouder xd


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    Ahaha inderdaad.
    Echt 2 van zulke jonge meisjes. Geweldig.
    En ze hebben volgens mij vet veel artiesten al ontmoet. Nog meer dan mij en ik ben meer dan 10 jaar ouder xd


    ja inderdaad haha, maar het is ook wel omdat ze nog zo klein en schattig zijn en omdat sophia zo euhm hoe noem je het... dominant is zegmaar haha.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    EINDELIJK BEN IK THUIS.
    IK BEN MOE EN IK HEB HET KOUD.
    EN HET SNEEUWT.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    sanne kom is op msn ^^
    of ben je bij je pa?
    anders moet je wachten tot je bij
    je ma bent. Want ik ga het niet eerder
    zeggen wat ik voor je heb ^^


    It's like I'm finally awake - One Direction.