• Nicol had dus gebeld want se wou der serie in spotlight sette mr da ding segt steeds dak de code nie heb ingevuld terwijl da wel heb gedaan! :'( nou ik byna al mijn btg kwyt ;l


    We can only learn to love by loving.

    Oké normaal ben ik niet zo lief xD.. Maar voor deze ene keer.. OMdat.. .IK een handtekening van NENA HEB!!(hoera)_O_(yeah) *draait weer helemaal door*

    aub.


    x.


    O_o Jij egt TE Vrolijk vandaag O_o
    jij moet vaker handtekeninge krijge n_n

    heel erg bedankt Kirsten (A) (H)


    We can only learn to love by loving.

    btw die pb voor rutger stuur ik so na het ete wnt da moetk nu :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o Jij egt TE Vrolijk vandaag O_o
    jij moet vaker handtekeninge krijge n_n

    heel erg bedankt Kirsten (A) (H)

    Whaha doosxD Daar heb ik opzich ook niks tegen.. vaker handtekeningen krijgen xD..

    Graag gedaan hoor.. Maar alleen voor deze ene keer.. ik ga der geen gewoonte van maken ofzo xD.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gott Kirtsen is lief vandaag XD
    [/Altijd al maar toch]


    I do not hook up.

    (...)Whaha doosxD Daar heb ik opzich ook niks tegen.. vaker handtekeningen krijgen xD..

    Graag gedaan hoor.. Maar alleen voor deze ene keer.. ik ga der geen gewoonte van maken ofzo xD.

    x.

    n_n je amg myn Handtekening alsk ooit beroemd word [/kleine kans da da gebeurd mr goed :D]

    ^^ n_n jeehh ik ben so bijzonder dat ik voor 1 x da krijg vn kirsten x3


    We can only learn to love by loving.

    Dat heb ik ook 3 keer achter elkaar gehad. Misschien ligt het aan de drukte tussen de lijn ofzo?


    -

    Oké normaal ben ik niet zo lief xD.. Maar voor deze ene keer.. OMdat.. .IK een handtekening van NENA HEB!!(hoera)_O_(yeah) *draait weer helemaal door*

    aub.


    x.

    HANDTEKENING VAN NENA?????????

    AAH DAT WIL IK OOK
    *jaloers*


    I love cookies!As it is with chocolate!