• Ik heb namelijk even vandaag mijn 2,8 onvoldoende punten weggewerkt ;3
    Ik heb er nu namelijk 1,1. Ik sta namelijk 5,7 voor Duits en 5,2 voor Frans. Eerst stond ik veel lager :'D. Ik ben echt blij nu, want je moet onder de 2 blijven en nu sta ik dat ook gelukkig.
    Ook iemand een goede dag vandaag ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik!
    Ik kreeg vandaag mijn rapport en heb één onvoldoende, een 4.4 voor wiskunde. Bij ons moet je aan drie criteria voldoen:
    - Je mag binnen de groep Ne/En/Wi maar één 5 staan, niet lager.
    - Je mag niet lager dan een 3 hebben.
    - Je moet genoeg compensatie punten hebben.

    Ik voldoe dus aan één criterium niet, dat betekent dat, als dit mijn laatste rapport zou zijn, ze over mij zouden overleggen of ik wel/niet over zou mogen. Daarna zou er gestemd worden, maar mijn mentor zei: 'Maar zoals jij bij de leraren bekent staat, mag jij waarschijnlijk toch wel over.'
    Dus ik ben binnen.(wbw)

    Maar wel echt goed van je, mag je trots op zijn inderdaad.:Y)


    everything, in time

    Ik niet, ik had een slechte schriftelijke beurt voor wiskunde en dat is een vak waar ik nu echt goede punten voor moet hebben ;s

    Maar wel goed van je, mag je best trots op zijn.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 15:13 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nu sta je toch gewoon maar 1 tekortpunt? Ik sta er ook nog maar eentje, voor wiskunde :3.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Nu sta je toch gewoon maar 1 tekortpunt? Ik sta er ook nog maar eentje, voor wiskunde :3.

    Jep, we mogen max 2 tekort punten staan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor