• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Ik klemde mijn kaken stevig op elkaar toen hij mijn vermoedens bevestigde door te zeggen dat het haar nummer was. Hij veranderde van onderwerp terwijl ik ook opstond en mijn jas aandeed. 'Mij maakt niet uit wat voor film, zolang het maar geen actie of iets is,' mompelde ik en wierp een vuile blik naar de serveerster. 'Ik kan er zo slecht tegen als mensen zoiets doen,' bromde ik en richtte mijn blik weer op Alex.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik glimlach. 'Een romantksche komedie dus?' kk wist anders ook niet wat. 'Zuen we?' ik neem haar mee naar de auto en stap in.

    Nouka

    'Een romantische komedie, durf je dat aan?' grinnik ik zacht terwijl hij me mee neemt naar de auto en we instappen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex

    'Nou ik weet het niet hoor.' plaag ik en zet de auto stil voor de bios en parkeer. 'nou kijken wat er is.'

    Nouka

    'Ik help het je wel overleven,' reageerde ik plagend terug terwijl ik dicht tegen hem aan ging lopen. Bij de bioscoop aangekomen trok ik even een zuur gezicht bij het zien van voornamelijk actie en horror. 'Ik hoop dat er wat romantiek te vinden is.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik kijk haar lachend aan. 'Ik zal alle hulp nodig hebben die roman te overleven.' ik wijs naar de poster van een of amdere zoetsappige film. 'Die of iets ander?' vraag ik Nouka.

    Nouka

    ‘Ik zal je alle hulp geven die je nodig hebt,’ glimlachte ik speels en keek vervolgens naar de poster die hij aanwees. ‘Die is goed,’ antwoordde ik. ‘Wil je der ook drinken of iets anders bij halen?’ vroeg ik hem daarna terwijl we verder naar binnen liepen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Ik hoef niets maar als jij iets wil kun je het pakken.' Samen lopen we naar de kassa.

    Nouka

    Bij de kassa aangekomen nam ik een flesje water en bestelde we samen twee kaartjes voor de film. Hoewel we nog een paar minuten moesten wachten voor deze zou beginnen mochten we wel alvast de zaal in. 'Waar wil je gaan zitten, vooraan, achteraan of in het midden?' vroeg ik hem en grinnikte even zachtjes. 'Het is niet druk, dus plaats genoeg om uit te kiezen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik lach. 'Midden dan maar?' op een groep vrienden na zijn we de enife. Ik ga zitten en trek mijn jas uit die ik op de stoel naast me leg.

    Nouka

    ‘Midden dan maar?’ zegt hij terwijl hij gaat zitten en zijn jas op de stoel naast hem legt. Een paar rijen voor ons zit een groepje vrienden, verder is de zaal leeg. ‘Is goed,’ reageer ik en leg mijn jas met flesje water op een stoel terwijl ik op een stoel langs hem ga zitten. ‘En begin je al een beetje spijt te krijgen van de filmkeuze?’ grinnik ik plagend en leun opzij om mijn lippen zacht op zijn wang te drukken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik sla mijn arm rond haar schouder. 'Niets mis met de film hoor.' Glimlach ik en kus haar wang op mijn beurt.

    Nouka

    ‘Niks mis met de film hoor,’ reageert hij nadat hij zijn arm rond mijn schouders heeft geslagen en een kus terug op mijn wang plaatst. Inmiddels waren de lichten gedimd en was de film begonnen. Leunend tegen Alex aan zocht ik met mijn hand de zijne. Bracht deze naar mijn lippen toe en beet er speels in om hem vervolgens een grijnzende blik toe te werpen. ‘Ik voel me net z’n hopeloos schoolmeisje wat verzot is op een van de knapste jongens,’ lachte ik zachtjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    De film is bijna afgelopen en je ziet hoe de hoofdrolspeler de hoofdrolspeelster passioneel kust. Dan komt de aftiteling in beeld en gaan de lichten van de zaal aan.

    Nouka

    De film eindigt zoals in alle romantische films, met een passionele kus. Een glimlach verschijnt even op me gezicht als ik naar Alex opkijk. 'En hoe vond je de film?' Veel zin om overeind te komen had ik nog niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'