• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Haha, daar heb je gelijk in,' zei ik lachend. Ik zag dat onze tijd voorbij was. 'Klaar,' zei ik. 'Tijd voor pauze.'


    Dana Nieon
    Voorzichtig, alsof hij breekbaar was, schudde ik Jitse door elkaar. 'Wakker worden, honey,' fluisterde ik in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 0:49 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    We gingen aan de kant zitten en ik nam een flesje water uit de automaat. Ik dronk het half leeg en stak het toen naar Taylor uit.
    "Ook wat?" vroeg ik.

    Jitse Bright
    Ik knipperde met mijn ogen en kreunde slaapdronken. Ik mompelde wat onverstaanbaar terwijl ik mijn kussen over mijn hoofd trok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Graag,' zei ik. Ik nam dankbaar het flesje aan en nam een klein slokje daarna gaf ik hem weer terug. 'Dankje,' mompelde ik. Ik maakte mijn vlecht los die half uitgezakt was en begon hem op nieuw te vlechten.


    Dana Nieon
    'Dan maar op een andere manier,' mompelde ik. Ik pakte het kussen af en gooide hem naar de andere kant van de kamer. Daarna boog ik voorzichtig over Jitse heen en drukte mijn lippen op de zijne.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Heb je al genoeg?" vroeg ik haar.

    Jitse Bright
    "Mmmm!" zuchtte ik en ik ging knipperend recht zitten. Ik drukte mijn hand tegen mijn hoofd en liet me zuchtend weer zakken.
    "Wauw. Goedemorgen." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Het is jouw drinken. Dan moet je het zelf ook wel op drinken,' zei ik. Ik wikkelde het elastiekje in mijn haar.


    Dana Nieon
    'Ik moest een manier vinden om je wakker te maken,' verontschuldigde ik me. 'En ik gooi geen water over iemand heen.' Opeens besefte ik dat Jitse dat zich niet meer kan herinneren. 'Sorry,' mompelde ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Wacht. Jij drinkt deze nu uit. Dan koop jij tijdens de volgende pauze water en verdelen we dat ook weer." ik glimlachte om mijn slimme oplossing.

    Jitse Bright
    "Geen probleem." glimlachte ik. "Klinkt als een leuk verhaal. Ik wil het graag horen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Er is geen optie om je over te halen?' gokte ik lachend. Ik nam het flesje aan en dronk hem voorzichtig leeg. Daarna glimlachte ik naar Nathan. 'Deal.'


    Dana Nieon
    'Zo leuk is het eigenlijk niet,' zei ik met een klein glimlachje. 'Ik lag in het ziekenhuis voor wat er was gebeurd met Victor. Jij bent dag en nacht bij me gebleven. Best vaak had ik een nachtmerrie. Een keer kreeg je me niet wakker en gooide je ijskoud water over me heen.' Ik grinnikte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik grijnsde terug.
    "Zo." ik zocht een onderwerp om nog wat over te kletsen. "Heb je broers of zussen?"
    Nu voelde ik me echt dom. Waarom vroeg ik dat nou? Ik kon gegarandeerd een vraag terug verwachten.

    Jitse Bright
    Ik grinnikte. "Ik heb je ten minste niet blauw geverfd." zei ik, terugdenkend aan mijn konijn van vroeger.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Ik heb een broer, die veelste beschermend is dus ik zou maar niks in je hoofd halen want hij eet je letterlijk op,' grinnikte ik. Ik wilde nog vragen of hij broertjes of zusjes had maar toen werd er al weer over het veld geroepen dat we moesten beginnen. 'Go to the hell,' mompelde ik.


    Dana Nieon
    'Dat verhaal heb je me verteld ja,' zei ik lachend. 'En ik zal je nog maar iets vertellen voordat je dingen voor gaat verzwijgen.' Ik kroop dichter naar Jitse toe. 'Ik heb je ook zien schaatsen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik ging opgelucht recht staan en klopte het stof van mijn losse joggingbroek. Ik had dat en een strak wit lijfje aangedaan net. Ik droeg het graag omdat mijn spieren er goed in uit kwamen. Ok, noem me verwaand, maar dat kan mij geen moer schelen.

    Jitse Bright
    Ik slikte. "Owh." Onbewust sloeg ik mijn arm rond haar.
    "Ben ik op mijn gezicht gegaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik had helemaal geen zin meer om te beginnen. Bijna had ik de neiging om mijn enkel te verstuiken. Ik grinnikte bij het idee terwijl ik wachtte op Nathan.


    Dana Nieon
    'Nee,' zei ik. 'Je was hartstikke goed.' Ik glimlachte terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder legde. 'Ik denk dat ik een manier heb gevonden om je geheugen terug te krijgen,' besefte ik zachtjes


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik begon samen met haar te rennen. We liepen in stilte naast elkaar en ik had niet het gevoel dat die gevuld moest worden met onnodige vragen.

    Jitse Bright
    "Mij op mijn gezicht laten gaan?" vroeg ik verwonderd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik had genoeg concentratie nodig om niet weer te vallen. Toch hield ik niet van stilte en zocht ik naar een zinvolle vraag. Maar tevergeefs, kon ik er geen verzinnen.


    Dana Nieon
    'Nee,' zei ik verbaasd. 'Waarom zou je je geheugen terug krijgen om je gezicht te vallen? Nevermind.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb een beter idee,' zei ik daarna. Ik was rechtop gaan zitten en keek Jitse aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Kom je goed overeen met je broer?" om de een of ander reden kon ik die familiequestie niet laten rusten.

    Jitse Bright
    "Doe je anders ook zo geheimzinnig? Zeg nu!" bromde ik ongeduldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    srry, kmoest de geiten buiten laten!
    xD


    “To live will be an awfully big adventure.”