• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik zag de verwarring bij Jitse en ik grinnikte even. 'Ik moest naar de directrice toe,' zei ik. Ik haalde nonchalant mijn schouders op en liep de kamer binnen. 'Hoe gaat het met je?' vroeg ik hopend dat ik het onderwerp kon veranderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Wel goed, denk ik." ik keek haar even goed aan.
    "Heb je parfum op gedaan?" vroeg ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek Jitse betrapt aan. 'Eh ja,' zei ik. Ik ging op een bureau stoel zitten en haalde mijn hand door mijn haar. Ik wist wel een smoes te verzinnen. Vroeger deed ik niks anders dan smoesjes bedenken. Van die kleine leugentjes van best wil. Het was niet goed, dat wist ik zelf ook wel maar soms was het heel erg handig. Toch wilde ik niet liegen tegen Jitse.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik herinner me het moment dat ik even was wakker geweest. Er was iets verkeerd geweest, maar wat? Ik fronste mijn voorhoofd, terwijl ik terug op het bed ging zitten. Toen wist ik het weer, haar ogen waren rood geweest.
    "Is alles wel goed?" vroeg ik haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek even Jitse verdwaasd aan en knikte toen. 'Ja, alles is goed,' loog ik simpel. Ik glimlachte eventjes ter teken dat alles goed is. Ik haalde nog een keer mijn hand door mijn haar. 'Misschien moet je rusten.' Het was gewoon iets om Jitse af te leiden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik keek haar verward aan. Niet dat ik me echt zorgen maakte, verwarring was sinds dat ik gevallen was bij dril constant aanwezig geweest.
    "Nee. Als ik nu weer ga rusten, ben ik bang dat mijn lichaam gaat vergaan." Ik was het stilzitten beu.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek Jitse aan. 'Maar je moet wel in bed blijven en je hoofd rust geven,' zei ik waarschuwend. 'Want anders krijg je misschien nog meer hoofdpijn.' Ik stond op en liep naar hem toe. Zomaar uit het niets gaf ik hem een knuffel. Want daar had ik gewoon een behoefte aan. Een knuffel van iemand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik beantwoordde haar knuffel en trok haar op mijn schoot. Ik legde mijn hoofd tegen haar schouder en zuchtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Het voelde gewoon goed om zijn armen om me heen te voelen. Vertrouwd, veilig, beschermend. Ik sloot even mijn ogen en zuchtte net zoals Jitse. Hield dit gedoe dan nooit op? Misschien overdreef ik en kwam Victor mij nooit achterna. Maar hij was zo gek in zijn hoofd dat ik hem er wel voor aan zie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik voelde dat er iets mis was, maar ik vertrouwde haar. Als ze wou zou ze er zelf over beginnen. Misschien loste het vanzelf op, misschien had ze me nodig. Het enige wat ik nu deed was haar vasthouden en er zijn voor haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Zwijgend zaten we daar. Ik keek naar een hoopje kleren dat in een hoek lag alsof er wat onder lag... Of beter gezegd iemand. Oké, nu werd ik echt gek. Victor was hier niet. Ze gingen me beschermen hadden ze belooft. Ze gingen er voor zorgen dat Victor niet bij me kwam, dat hij me geen pijn meer kon doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik wreef met mijn handen over haar rug en zuchtte even.
    "Ik ga even wat water halen." fluisterde ik in haar oor. Ik zette haar naast me op het bed en liep naar de badkamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik staarde bedenkelijk voor me uit in de tijd dat Jitse weg was. Zou hij weten dat er iets niet goed was? Dat ik gewoon bijna op instortte stond? Ik schudde mijn hoofd. Hij wist misschien dat er iets was maar niet dat het zo erg was. Ik slikte even.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik kwam terug met een glas water.
    Ik slikte mijn pilletje door en keek Dana toen bedenkelijk aan.
    "Hier." ik stak het glas naar haar uit. Wat zou er zijn?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Dankje,' zei ik met een gemaakte glimlach. Ik nipte even aan het water. 'Wat wil je gaan doen?' Ik keek Jitse even bedachtzaam aan maar ontweek oog contact. Dat is een van de dingen die ik had geleerd toen ik verdriet had om mijn broer. Je ogen verraadde altijd alles.


    "Ignite, my love. Ignite."