• Volgens mij is mijn moeder ziek of ze heeft iets van me nodig want ze voreg zonet, is je laptop wel groot genoeg of wil je een grotere? Ik dacht dus dat ze een grapje maakte dus ik zeg/vraag zo, je maakt een grapje, toch? Zegt ze, nee ik meen het je hebt deze laptop al een tijdje. En dat soort dingen vraagt ze nooit, ik heb na een jaar moeten zeuren om de laptop die ik nu heb (dat was ander half jaar geleden, dat ik hem kreeg) en nu vraagt ze zoiets dus ik had echt zoiets van:|

    Dus zijn er nog andere mensen met een moeder die opeens heel gul blijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:35 ]


    Physics is awesome

    Randomness schreef:
    Ik las "Mijn moeder deed het heel raar voor haar doen".
    Club de Doordenkers in onze klas. :')




    aah, swag *boks*


    Firm believer of all that is magic

    gisteren tijdens winkelen:
    'dan wordt het.. 180 euro mevrouw'
    *slikt*
    'sorry mam'
    'ach geeft niet hoor, 't is ook alweer een halfjaar geleden dat we samen hebben gewinkelt'
    ik: *rent in gedachte vrolijk rondjes*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik kan gewoon alles krijgen van mijn moeder op elk moment, maar als ik dan iets duurs vraag zonder dat ik er zelf ook maar iets aan bijdraag, ga ik me weer als een gierig mens voelen. Daarom vraag ik alleen op mijn verjaardag voor dingen.

    Shogun schreef:
    Mijn moeder heeft geen geld om gul te zijn :'D.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn moeder is soms opeens heel gul ja. Maar nu niet denk ik, maar ze lijkt wel blij! Voordeel voor mij!

    Ik zei net tegen mijn vader:
    "Ik heb toch mooie schoenen gezien gisteren!" * hint hint *
    "Waar dan?"
    "Bij Sneakers in de stad."
    "Hoe duur waren ze?"
    "Rond de 50 euro."
    En hij geeft me zomaar 50 euro voor de schoenen, en gister kreeg ik van me moeder ook al nieuwe All-Stars :O
    Ik krijg dus nu Vans <3 Finally.

    Randomness schreef:
    Ik zei net tegen mijn vader:
    "Ik heb toch mooie schoenen gezien gisteren!" * hint hint *
    "Waar dan?"
    "Bij Sneakers in de stad."
    "Hoe duur waren ze?"
    "Rond de 50 euro."
    En hij geeft me zomaar 50 euro voor de schoenen, en gister kreeg ik van me moeder ook al nieuwe All-Stars :O
    Ik krijg dus nu Vans <3 Finally.


    Zo lief, mijn moeder stelde van de week om samen te gaan shoppen voor spijkerbroeken want die van mij slijten namelijk snel. Maar we gaan op haar vrije dag shoppen!(yeah) (Sorry, ben gewoon om de een of andere reden happy)


    Physics is awesome

    geef hem aaan mij!
    :DD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!