• Het liefste geen fanfiction ^^ (Harry Potter of CSI ofzo is oké, maar geen Justin Bieber, One Direction, Twilight ofzoiets...)
    Ik heb zelf ook verder nog geen idee, maar misschien is iets met een fantasywereld ofzoiets? (A)

[ topic verplaatst door een moderator ]

Love Will Ligthen The Dark <3

Dat lijkt mij wel leuk, ik vind fantasy egt coowl =D

Every living creature dies alone.

Mij lijkt het leuk. ik kom zelf niet veder in mijn eentje, maar ik heb inderdaad wel een idee met fantasy ;3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Woo, vet dat jullie gereageerd hebben! :D Ik heb samen met DracoWeasley een idee bedacht, en nou leek het me leuk om jullie er ook bij te betrekken op de een ofa ndere manier! Misschien met een personage, misschien met hoofdstukjes of pov stukjes... Het idee is als volgt:

"WO III is vollop aan de gang: China, Rulsna,d Korea en Hongarije hebben zich tegen Amerika, Brazilië, Engeland, Australië en Zuid-Afrika gekeerd. Lagnzaam maar zeker nam de eerste partij heel Europa in, en gavenhet de naam "Camelot" naar het legandarische rijk van King Arthur. Uiteindelijk, in 2020, bezit Europa alleen de kustgebieden nog, en Engeland. Een diepe geul, waar 24/7 gevochten wordt, scheid Camelot van West-Europa, dat simpelweg Europa genoemd wordt."

Maar 't moet nog wel even goed uitgewerkt worden hoor ^^ Dus, laat maar horen!

*kicks*

IK heb een personage te pakken! =D

Naam: Lupe Rivera
    Leeftijd:20
    Rol:Soldaat
    Uiterlijk:

Anders nog iets? Lupe is een footballer, die door dienstplicht die ingaat voor jongens van 20 en vijf jaar duurt, naar het front wordt gestuurd.

Oh. Het is blond.
    Come at me bro.
    -Insert rape face here-.

No growth of the heart is ever a waste

ik wil ook wel met jou een fantasy verhaal schrijven lijkt me leuk:)

If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;