• Ik zit hier ziek thuis en verveel me. Moet heel veel toetsen leren maar heb er geen zin in. Wie zit hier nog meer ziek thuis?


    The sun will rise and we will try again.

    Nee, eerder aan de zieke kant op school.
    Maar het gaat weer beter met me.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hierooo... Ik moet m'n anw presentatie afmaken en die vent mailt niet terug... :S
    Beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Hierooo... Ik moet m'n anw presentatie afmaken en die vent mailt niet terug... :S
    Beterschap!


    Vervelend! Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik niet, ik ben vrij vandaag ^^ gisteren was ik ook al vrij :3 Maar beterschap! x


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Ik niet, ik ben vrij vandaag ^^ gisteren was ik ook al vrij :3 Maar beterschap! x


    Zo leuk! :'D Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik was een tijdje terug erg ziek xd
    Nu alleen last van een verstopte neus en beetje last van mijn keel.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 13:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, niet ziek want ik ben al verkouden geweest. En ook last van mijn keel gehad.

    Dus beterschap en misschien kan je een leuke dvd kijken?


    Physics is awesome

    ik ben ook ziek, maar ik heb de hele ochtend geslapen en nu verveel ik me ook.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Beterschap, ik heb de hele dag vrij vandaag (:


    Take risks and conquer your fears.

    Beterschap. :') Ben net thuis van school, maar heb wel verrekte buikpijn. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ben net thuis van school. Maar voel me helemaal niet goed. Denk dat ik morgen of overmorgen wel thuis blijf.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 14:37 ]


    <3

    ik ben niet ziek , ik heb gewoon een vrij dagje op mijn stage (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Jupp, ik ben ook ziek. Ben zo straks naar huis gegaan. Ik stond er vanochtend op dat ik naar school ging, ondanks dat ik nog duizelig was en hoofdpijn had van gisteren, toen ik wel thuis was gebleven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beterschap! Maar nee, ik heb geen school :')


    As travars

    Pericles schreef:
    Beterschap, ik heb de hele dag vrij vandaag (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse