• Mijn school (Saxion Enschede) naait echt steeds meer en meer.
    Kom er net achter dat dus de klas waarin ik eerst zat niet meer bestaat en dat er compleet nieuwe klassen gemaakt zijn. Dit doordat er allemaal MBO'ers zijn ingestroomd op mijn opleiding (ICT-Beheer).
    Nu zit ik dus niet meer samen met de mensen waarmee ik altijd samen zat, ze hebben onze hele klas uit elkaar getrokken (en ik had echt een leuke klas).
    Nu zit ik dus bij mensen die ik helemaal niet ken D:
    Waar de fuck slaat dat op -.-

    Jullie ook ooit zoiets gehad?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DuskShine schreef:
    (...)

    STAKEN


    Couldn't agree more :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DuskShine schreef:
    (...)

    STAKEN

    Hahaha, alsof dat ze wat uitmaakt. Mijn lessen zijn niet verplicht.
    Zolang ik collegegeld betaal en in mijn eerste jaar minimaal 40 studiepunten haal vind mijn school alles best.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zelf niet maar bij mijn broer -kunstschool- is het wel kut. Nouja, allereerst het uiterlijk van de school, ze hebben amper deftige ramen dus het is echt ijskoud als je dan in de klas zit. Voor de kunstvakken zit hij met 8, zijn klas dus maar voor Nederlands en Wiskunde enzo zit hij opeens met 24. Dan was er ook nog zoiets, ze kunnen dit jaar naar Londen, er mochten 40 leerlingen van álle 7e en 6e jaars mee. Kan je het geloven ? Dat is minder dan een kwart.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Hahaha, alsof dat ze wat uitmaakt. Mijn lessen zijn niet verplicht.
    Zolang ik collegegeld betaal en in mijn eerste jaar minimaal 40 studiepunten haal vind mijn school alles best.


    De mijne wel. Mijn leraren hebben gestaakt op die stakingsdag i.v.m. de urennorm en nu moet ik die uren INHALEN omdat "de leerlingen er baat bij zouden hebben". DAFUQ, báát? Bij schóól?
    En mijn rooster is ook kut: vrijdag tot het negende uur (das 16:20) en drie uur achter elkaar dezelfde lerares... Grieks, Latijn en Decanenstudieuur. Like fuck, décánénstúdíéúúr? Dat is dus zó onnodig...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh! Ja, dat soort naaiende dingen doen ze ook altijd bij ons. Dan halen ze ook hele groepen voor een project uit elkaar en worden boos als het dan fout gaat. =.=


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik kom elk jaar in een nieuwe klas, het went wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bij ons op school moeten we opeens een toets doen in het daltonuur omdat onze docent er niet is, maar mensen die een of andere Duitse opdracht hebben, hoeven hem pas morgen te maken. Da's pas oneerlijk.


    SLOAN.

    Ik ging van havo/vwo naar vwo, als enige meisje, dus ik zit nu ook in een tótaal nieuwe klas, waarin de meiden echt attention-whores zijn dus ga ik meer met jongens om.
    Maar ik vind het echt rot van je hoor, het is namelijk echt kut als je alleen in de klas zit, met allemaal onbekende mensen :/.


    The odds are néver in our favor.

    Buhh, dat is écht kut.
    Mijn klas is nog nooit uit elkaar gehaald, maar dat gaat volgend jaar wel gebeuren ivm. profielkeuze enz. En het jaar daarna ook omdat het ene deel dan naar DP gaat, en de rest van de kinders (waaronder ik) naar het VWO gaat. Waarschijnlijk worden we dan óok nog eens gemengd met VWO, dus is het al mazzel hebben als ik bij 4 a 5 kinderen in de klas zou gaan zitten waarbij ik in de 4e ga zitten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Lucky you. Bij ons is geprotesteerd door de mensen uit de klas, maar dat heeft niks veranderd.

    Ja, bij ons precies eender. Heel 1E werd uit mekaar gerukt. De meesten vet nijdig. Maar ja, er viel vrij weinig aan te doen. Wel balen, maar het is overmacht. Er was een klas de lul vorig jaar en dat waren wij.
    Best achterlijk, aangezien wij bekend stonden als de klas met de beste resultaten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou ja, gekke mensen. Vorig jaar had ik dat ook, sommige mensen die al twee jaar bij mij in de klas zaten, zaten opeens in een andere klas en er kwamen heel wat nieuwe mensen bij voornamelijk instomers die van mavo naar havo gingen, mensen die waren blijven zitten.

    Maar kun je dan echt niet ergens gaan klagen want het is wel vreemd dat ze dan zoiets doen


    Physics is awesome

    Mijn school is oké daarin. Onze klas werd vorig jaar opgesplitst (logisch, 13 zittenblijvers) en toen hebben ze heel netjes rekening gehouden met persoonlijke voorkeur en niemand alleen in een klas geplaatst. Natuurlijk had ik weer de pech dat ik in een klas werd gezet die vrij chagrijnig was omdat ze nu klas E waren ipv F, en vertrokken de twee anderen in het begin van het jaar naar een andere klas zonder mij in te lichten. Oftewel: zit nu lonely in een klas met alleen maar oppervlakkige geestjes. *zucht*


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca