• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Het is je enige hoop. En- En als het moet dan offer ik me wel op. Het kan niet anders."
    Ik doe enorm veel moeite serieus te blijven, hoewel het moeilijk is.
    "Je bent echt dapper, Arion. Je redt mijn leven gewoon."
    Ik leg mijn hand op mijn hart en kijk hem bewonderend aan, terwijl ik zachtjes knik.
    "Als ik in jouw schoenen had gestaan, ik weet niet of ik hetzelfde had gedurfd."
    Ik leg mijn hand op zijn arm en haal diep adem.
    "Ben je er klaar voor? Want dan ga ik je nu kussen."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Michael
    "Misschien?" vraagt ze met opgetrokken wenkbrauw. "Je hebt tot vanavond om er zeker van te zijn, Brown," zegt ze streng.
    Passievol drukt ze haar lippen op de mijne. Haar hand glijd door mijn haren.
    "Oké ,oké," lach ik. "Daar verheug ik me het meeste op."
    Mijn andere hand laat ik nu ook rusten op haar billen. Zachtjes zet ik een kusje in haar nek.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 15:56 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Je bent echt dapper, Arion. Je redt mijn leven gewoon. Als ik in jouw schoenen had gestaan, ik weet niet of ik hetzelfde had gedurfd. Ben je er klaar voor? Want dan ga ik je nu kussen."
    Ik zucht diep en maak dan een rechte rug en kijk haar met opgehoffen hoofd aan.
    "Het moet," zeg ik dapper. Ik sluit mijn ogen en tuit mijn lippen.
    Ik moet alle moeite van de wereld doen om niet te lachen.

Charlotte

"Oké ,oké. Daar verheug ik me het meeste op," lacht hij. Hij laat nu ook zijn andere hand op mijn kont glijden en drukt een kusje in mijn hals. Ik bijt op mijn onderlip om geen geluid te maken.
    "Als je dat de hele dag blijft doen weet ik niet of ik wel kan wachten tot vanavond," fluister ik in zijn oor voor ik zachtjes in zijn oorlel bijt.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Het moet," zegt hij dapper en tuit zijn lippen. Hij heeft zijn ogen gesloten, en ziet mijn geamuseerde blik dus even niet. Ik besluit hem nog even te plagen.
    "Gosh, ik durf niet," zeg ik nerveus. Verontschuldigend kijk ik hem aan, wanneer ik hem voorzichtig wat weg duw.
    "Wie weet steek ik je aan ofzo..."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:26 ]

Michael
    "Als je dat de hele dag blijft doen weet ik niet of ik wel kan wachten tot vanavond," fluistert ze in mijn oor voordat ze zachtjes in mijn oorlel bijt.
    "Je zal wel moeten," lach ik zachtjes. "Anders is de spanning eraf."
    Ik druk mijn lippen weer in haar hals en verstrengel één hand in haar haar. Haar zachte gladde haar.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Gosh, ik durf niet. Wie weet steek ik je aan ofzo..."
    Ze duwt me een beetje weg en terwijl ik mijn ogen open neem ik haar polsen vast.
    "Het moet nu eenmaal, Mary. Je denkt duidelijk niet helder na. Goed, goed, ik doe het wel."
    Ik laat haar polsen los en neem haar gezicht in mijn handen. Zo trek ik haar naar me toe en wanneer mijn lippen de hare raken sleur ik haar mee in een vurige kus. Ik kan het niet laten even mijn tong langs haar lippen te laten gaan.

Charlotte

"Je zal wel moeten. Anders is de spanning eraf."
    Hij drukt zijn lippen nog een keer in mijn hals en haakt zijn vingers in mijn haar. Rotzak.
    Ik zucht en laat mijn handen naar zijn borstkas glijden om hem zacht een mepje te geven.
    "Met mij is het altijd spannend, Hercules, en dat weet je," fluister ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael
    Ze zucht en geeft me een klein mepje.
    "Met mij is het altijd spannend, Hercules, en dat weet je," fluistert ze.
    Ik lach.
    "Dat weet ik," bevestig ik en ik druk mijn lippen weer op de hare. Zachtjes bijt ik op haar onderlip.
    "Maar dat betekend niet dat we niet kunnen wachten," lach ik zachtjes.

Mary

"Het moet nu eenmaal, Mary. Je denkt duidelijk niet helder na. Goed, goed, ik doe het wel."
    Hij neemt mijn gezicht in zijn handen en voor ik kan tegenstribbelen heeft hij me meegesleurd in de meest passionele zoen die ik ooit heb meegemaakt. Ik sluit mijn ogen en voel zijn tong langs mijn lippen gaan. Na de kus kijk ik hem even aan en schud mijn hoofd.
    "Nog, het is nog niet helemaal weg," mompel ik tegen zijn lippen aan voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk. Deze keer iets zachter.

Charlotte

"Dat weet ik," zegt hij voor hij mijn lippen weer op de mijne drukt en zachtjes op mijn onderlip bijt. "Maar dat betekend niet dat we niet kunnen wachten," lacht hij.
    "Oké," zeg ik geheimzinnig. "Maar als jij mij het moeilijk maakt, dan doe ik dat ook bij jou."
    Dit keer is het mijn beurt om hem in zijn hals te kussen en ondertussen laat ik één vinger over zijn ruggengraat gaan.

Arion

"Nog, het is nog niet helemaal weg," zegt ze hoofdschuddend. Ze drukt haar lippen nog een keer zacht tegen de mijne aan. Ik laat mijn handen losjes op haar wangen rusten en haal diep adem door mijn neus. Onbewust kruip ik wat dichter tegen haar aan terwijl ik een hand naar haar onderrug laat glijden en haar zo dicht mogelijk naar me toeschuif.

Mary

Ik voel hoe hij dichterbij komt zitten, en onbewust ga ik op zijn schoot zitten, met mijn benen beiden naar een kant gericht, zonder dat ik de kus beeindig. Ik bijt zacht op zijn lip en open mijn ogen. Meteen besef ik dat ik niet meer op het bankje zit, en snel kruip ik weer van zijn schoot.
    "Sorry," zeg ik schor en ik kuch even.
    De lok haar is weer losgekomen, en ik leg ze stug weer achter mijn oor.

Michael
    "Oké," zegt ze geheimzinnig. "Maar als jij mij het moeilijk maakt, dan doe ik dat ook bij jou."
    Ze kust me in mijn hald en laat één vinger over mijn ruggengraat gaan. Ik ril even van genot.
    "Ik ben benieuw," lach ik en ik zoen haar weer passievol op haar mond.

Arion

Ik verstijf en open mijn ogen wanneer Mary plots op mijn schoot komt zitten. Ze blijft me gewoon verder kussen en bijt op mijn onderlip. Haar ogen vliegen open en zo snel als ze op mijn schoot zat is ze er weer weg.
    "Sorry," zegt ze hees en kucht even.
    Ik zit verbaasd naar de piano te staren.
    "Nee," zeg ik fronsend. Ik schud even met mijn hoofd. "Nee, dat geef niet."
    Ook ik schraap even mijn keel en kijk haar voorzichtig aan.

Charlotte

"Ik ben benieuwd," lacht hij. Dan drukt hij zijn lippen weer op de mijne en ik ben helemaal verloren. Mijn vrije hand gaat op zoek naar de zijne en ik laat mijn vingers tussen die van hem glijden. Mijn andere hand laat ik onder zijn t-shirt glippen en ik kras zachtjes met mijn nagels in zijn rug.

Michael
    Charlotte geeft zich volledig aan mij over. Ze laat haar vingers in de mijn glijden en met haar andere hand krast ze zachtjes over mijn rug. Ik kreun van genot en laat mijn vrije hand onder haar shirtje kruipen. Zachtjes streel ik haar rug en buik.

Mary

"Nee. Nee, dat geeft niet."
    Hij kijkt me voorzichtig aan.
    "Jawel, jij wilde het langzaamaan doen, en ik liet me even gaan. Sorry," zeg ik nog een keer en ik schuif nog een beetje op, terwijl ik naar mijn handen in mijn schoot staar. Het is zo moeilijk om kalm te blijven wanneer hij bij me is. Het is onverklaarbaar hoe ik me voel.

[Heb tussenuur, weet iemand iets te doen? xD Verveel me mateloos. :P]

Ich liebe dich 27.12.23