• De storie.
    Het Capitool is niet gevallen, Katniss heeft gefaald en het Capitool gaat gewoon door met onschuldige levens te verwoesten.
    Ondertussen gaan de hongerspelen gewoon door. Alleen nu heeft het de naam; 'de wraak spelen.' gekregen, omdat het ditmaal grootser, gevaarlijker en wreder wordt dan ooit te voren.


    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • IheartMusicc
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Er is nog een meidenplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • SuperSav
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: --

    District 4:
    Doylee 'Lynx' Benratt • Leave
    Rowan James Biggerstaff • SuperSav
    Mentor: Reina van Meren •Lida 454

    District 5:
    Aimee Jane Greengrass • Squib
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Rythmix
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: --

    District 7:
    Thalia Maple Keynes • Pendragon
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: --

    District 9:
    Er is nog een meidenplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly hayley • Willeke1d
    [/i]Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • CrumbCake
    Jonathan walker • Lida 454
    Mentor: Nolan Griffiths • Equestria

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • CrumbCake
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Annabeth December Claire • CrumbCake


    STYLISTEN/OVERIGE ROLLEN:
    Ivineria Tanaquil Winters • Equestria

    Invul lijst:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Tribuut/ stylist/ mentor/ overige rollen:
    Leeftijd:
    District:
    Vaardigheden (max. 1, min. 2):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra*:

    -Het liefst wil ik alle districten (personages) vol hebben, maar als dit te lang duurt start ik het RPG alsnog
    -Stylisten mogen.
    -2 rollen per persoon mag, niet meer.
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    -Een beetje ervaren zou fijn zijn.


    May the odds be in your favor!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 20:19 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Volledige naam: Thalia Maple Keynes
    Roepnaam: Thalia, haar beste vriendin Teak noemt haar Maple.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    District: 7
    Vaardigheden (max. 1, min. 2): Thalia kan goed met een pijl en boog overweg, ze kent bijna elke eetbare en genezende plant uit haar hoofd.
    Uiterlijk:


    Thalia heeft lange bruine haren, die over haar schouders vallen, ze is niet erg groot en is erg lenig.
    Haar huid is licht getint, en lijkt op de meeste inwoners van district 7.
    Haar ogen zijn het bijzondere aan Thalia, ze zijn fel blauw met groen er omheen.
    De pupil is erg klein, haar ogen worden omringt met lange wimpers.
    Haar lippen zijn erg vol en hebben een rode kleur, op haar wangen zit bijna altijd een rode bloos.
    Innerlijk: Thalia is het drukke en bewegelijke type, ze is erg slim en heeft normaal snel dingen door.
    Ze heeft iets wat vriendelijkheid en warmte uitstraalt maar ook iets mysterieus.
    Ze haat iemand niet snel, soms is ze te zachtaardig tegenover mensen.
    Haar vader onderschat Thalia vaak, Thalia leest veel boeken, ze is een echt buitenmens.
    Extra*: Thalia komt uit een groot gezin, haar broers de tweeling Marc en Luke van 19 zijn erg bescherment tegenover Thalia.
    De 15 jarige Gayla, 12 jarige Ginevera en 4 jaar oude Neala zijn alles voor haar.
    Ze heeft Gayla en Ginevera belooft om het te overleven en terug naar huis te komen.
    Thalia' ouders zijn niet een van de armste, ze hebben een kruiden winkel en zijn beide dokter.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:44 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    XD, ik dee het ook, ik kwam uit op 4... Tja, ik wil geen styliste worden :-P


    Tijd voor koffie.

    Volledige naam: Destiny Alexia Fernandes Rodiguez
    Roepnaam: Destiny
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 17, geboren op 17 Feb. 1995
    District: 1
    Vaardigheden (max. 1, min. 2): Is goed in zwaardvechten en is erg snel waardoor ze goed kan klimmen..
    Uiterlijk: Rond de 1.73, lang bruin haar getint en heeft grijs/bruine ogen. Ze heeft een slank figuur en volle rondingen. Verder kunnen haar ogen in de zon een gouden rand hebben.


    Innerlijk: Ze is iemand die niet snel opgeeft, een doorzetter. Ze houdt van uidagingen en gaat die het liefste ook aan. Verder vindt ze het verschrikkelijk als ze zou verliezen. Ze is iemand die goed met mensen kan praten, erg slim en bedenkt meestal voor alles een oplossing. Ze zegt wat ze wil, wat ze doet en ook gewoon haar mening. Ze kan soms erg bezorgd overkomen, zou je nooit achterlaten en als er iets is zou je altijd naar haar toe kunnen gaan.
    Extra*: Houdt van zingen en heeft een jonger broertje van 15 waarmee ze vaak 'trainde'
    Haar moeder is afkomstig uit District 4 en haar vader uit 1. Haar vader en moeder zaten 17 jaar geleden in the hunger games en haar moeder won. Haar vader heeft het leven voor haar meoder opgegeven. Toen ze uit de spelen waren bleek Des' moeder Christina zwanger te zijn van Destiny. Haar moeder had een ongeneesbare ziekte aan de Arena overgehouden en toen Destiny twee was kreeg haar moeder een zoon van een andere man. Destiny ziet Riley ( Haar broertje ) Wel als haar volle bloed verwant. Riley's vader vertrok toen Christina zwanger was en toen Destiny 12 was en Riley 10 overleed ze. Ze werden in een opvang tehuis geplaatst en trainde daar verder. Destiny wou altijd in haar moeder voetsporen treden. Ook een winnend tribuut zijn als ze 17 jaar werd. Daarom heeft ze dit jaar de plaats genomen van een 12 jarig meisje uit district 1.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 0:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige naam: Rowan James Biggerstaff
    Roepnaam: Row, RJ
    Geslacht: Man
    District: 4
    Vaardigheden: Specialiteit is de drietand, ook goed met een goedendag.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Rowan is een typische Beroeps. Zijn hele leven staat in het teken van het moment waarop hij zich vrijwillig stelt. Dit doet hij ook vooral omdat zijn ouders nooit de kans hebben gekregen om mee te doen. Op school is hij erg populair, ieder meisje wil zijn vriendin zijn, elke jongen zijn vriend. Hij is een echte flirt, zegt gewoon wat hij denkt en luistert naar niemand behalve zichzelf. Ook is hij erg slim, je kunt hem niet zo goed om de tuin leiden.
    Hij word ongelooflijk snel boos en kan die woede meestal niet goed controleren en moet het eerst afreageren op iemand.
    Extra: Zijn vader was voor de oorlog een oorlogsstratetist, die veel van verschillende strategiën weet. Deze kennis heeft hij met zijn zoon Rowan gedeeld, die hierdoor erg veel gemene truukjes weet zodat hij mensen er ik kan luizen.
    Hij kan zwemmen, maar dat kan (bijna) iedereen in zijn district.

    Volledige naam: Hester June Adams
    Roepnaam: Hes
    Geslacht: Vrouw
    District: 3
    Vaardigheden: Ze is goed in raadsels oplossen. Ze heeft ook erg goede ogen, zelfs in het donker kan ze redelijk ver zien.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Hester is een stil, verlegen gewoon meisje. Ze heeft een aantal vriendinnen en is niet echt een buitenbeentje. Toch kun je dat snel van haar denken, ze is graag op zichzelf en houd van rust om haar heen. Ze is aardig slim, en net zoals bijna iedereen in District 3 weet ze veel over elektronica enz. Ze luistert snel, zal je niet zo snel tegenspreken en doet gewoon wat er van haar gevraagd wordt. Ze vertrouwd mensen niet zo snel, ze zal je eerst stilletjes observeren en dan inschatten of ze je echt zou kunnen vertrouwen. Ze is een best dromerig typ.
    Extra: Ze woont bij haar oudere broer, zijn vrouw en hun zoontje. Haar moeder is overleden door de honger en haar vader bij een bombardement in de oorlog.

    Zo alles bijgewerkt ;D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 9:32 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    lida454 schreef:
    jeeej 11 is de beste:)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb alles aangepast. En ik weet nog niet of mentoren zo'n goed idee zijn.. Uiteindelijk heb je er niet veel aan x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alle gaatjes beginnen gevuld te worden, nog een dag of zo en we hebben iedereen om te beginnen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    Alle gaatjes beginnen gevuld te worden, nog een dag of zo en we hebben iedereen om te beginnen...



    Haha yeaaah ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Weetje, je ziet bijna nooit zo'n snel gevulde hungergames-rpg. Ik bedoel, je hebt 26 mensen nodig!


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Weetje, je ziet bijna nooit zo'n snel gevulde hungergames-rpg. Ik bedoel, je hebt 26 mensen nodig!



    Ik schrijf me normaal ook niet veel in, maar deze zag er op de een of andere manier goed geörganiseerd uit, dus waarom niet?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    (...)


    Ik schrijf me normaal ook niet veel in, maar deze zag er op de een of andere manier goed geörganiseerd uit, dus waarom niet?


    Die opmerking waardeer ik ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CrumbCake schreef:
    (...)


    Ik schrijf me normaal ook niet veel in, maar deze zag er op de een of andere manier goed geörganiseerd uit, dus waarom niet?


    Ja daar ben ik het mee eens.

    xDesire schreef:
    Ik heb alles aangepast. En ik weet nog niet of mentoren zo'n goed idee zijn.. Uiteindelijk heb je er niet veel aan x3

    Meh, ikke wille mentor maken D:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CrumbCake schreef:
    (...)


    Ik schrijf me normaal ook niet veel in, maar deze zag er op de een of andere manier goed geörganiseerd uit, dus waarom niet?


    Ben ik ook mee eens ^^


    Tijd voor koffie.

    Equestria schreef:
    (...)
    Meh, ikke wille mentor maken D:



    Maak nog een personage, ze zijn bijna allemaal vol!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...