• Ik in iedergeval wel. Als ik namelijk m'n haren 's ochtends was en 't invlecht (als ik het gekamd heb, maar het is dan nog niet droog) en dan die avond het in een vlecht laat zitten dan krijg ik de volgende ochtend perfecte krullen...
    En doe ik het met een krultang of krulspelden, dan wordt het één grote warboel...
    het is trouwens niet zo dat ik het erg vind, maar het is gewoon weird, omdat anders m'n haar d'r niet uitziet als ik wakker word


    Deep inside, I've never felt alive

    zo'n haar zou ik wel willen. Mijn haar is zo stijl dat wat ik ook doe, de krullen zijn er altijd na een uur weer uitgezakt, zelfs met een ton haarlak wilt het niet blijven zitten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb heel erg pluizig haar. :C


    There's power in the words you whisper.

    Het enige vreemde aan mijn haar is, is dat als ik het gewassen heb het de eerste dag echt heel slecht zit. Dan is het veels te glad en kan ik er niets mee dan los doen, zelf geen elastiekje. Het enige voordeel is dan wel dat er dan hele mooie slag in zit c:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn haar pluist en ik heb een hele sterke kruin waar ik altijd problemen mee heb.
    Maar ik vind het wel prima. Het maakt me niet veel uit.


    I can't even think straight.

    Daarom was ik mijn haar vaak voor ik ga slapen, zit het de volgende dag 9 van de 10 keer perfect. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Daarom was ik mijn haar vaak voor ik ga slapen, zit het de volgende dag 9 van de 10 keer perfect. ;D


    Ik moet het dan wel 's ochtends doen, want het moet wel droog zijn, maar verderrest; het is redelijk handig xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Oef, ik haat mijn krullen juist, m'n haar zit bijna altijd vol met klitten. Liever stijl haar hoor. (joehoe)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Penelopy schreef:
    zo'n haar zou ik wel willen. Mijn haar is zo stijl dat wat ik ook doe, de krullen zijn er altijd na een uur weer uitgezakt, zelfs met een ton haarlak wilt het niet blijven zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn haar is op zich oke, behalve dat het met zulk koud weer echt vreselijk zit :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik m'n haar aan de lucht laat opdrogen krult het alle kanten op... Dus heb ik op een gegeven moment besloten speldjes te gebruiken En het is nu dan wel stijl, soms krult het nog (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als ik mijn haar 's avonds heb gewassen doe ik er ook altijd een vlecht in. 's Ochtends zitten er dan wat slagen in, maar ik vind die niet mooi vallen en dan stijl ik het weer deels :'D. -logic.


    i put the fun in funeral

    Als ik mijn haar invlecht en dan heel lang laat zitten krijg ik juist golfjes :|


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb mijn haar in laagjes. Ik laat ze eruit groeien want er steken altijd lelijke pieken uit mijn kop als ik mijn haar los doe (cat)


    “All those fairytales are full of shit.”

    ALTERMOON schreef:
    Als ik mijn haar 's avonds heb gewassen doe ik er ook altijd een vlecht in. 's Ochtends zitten er dan wat slagen in, maar ik vind die niet mooi vallen en dan stijl ik het weer deels :'D. -logic.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn haar is echt weird, ik heb liever stijl haar.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.