• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diapal schreef:
    (...)
    [Des is volgens mij aan de beurt, ik heb het laatste gereageerd van Jason, Des en Nadia.]


    [Hmm.. Mijn laatste kwam na die van jou. Zoek hem wel ff op]


    Nadia Stone

    Maya was weggegaan. Ik moest eigenlijk mijn koffers ook nog steeds uitpakken. Het enige wat ik nog maar had uitgepakt was de foto van Jake. Ik zuchtte eventjes. Het liedje speelde nog steeds af in me hoofd. Ik wist alleen nog steeds niet waarom.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Sorry had ff probleempje thuis ben er nu weer ]


    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik kwam er beter in en het ging steeds vloeiender. Ik grinnikte en keek naar de score, ik kwam steeds beter vooruit en toch stond ik achter.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka Walldorn - Vuur

    'Het ligt eraan wat voor een situatie het is,' mompelt hij nadat hij even bedenkelijk had gekeken. Uhm, juist ja enhoe ging ik dat nu uitleggen zonder mezelf te verraden? 'Wel, ehm.. Zeg een muziekleraar en zijn leerling?' vroeg ik. Hoe kwam ik dáár nou weer op? Goeie manier om niks te verraden, doos.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek even naar Nadia terwijl ik de akkoorden erbij speelde maar stopte toen. Ik keek haar even aan. 'Komt me bekend voor.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik kom er zo aan ff 10 minuten ofzo ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Komt me bekend voor,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Bedoel je dat liedje? Ik weet niet waar ik het van ken,' zei ik.


    [Oh ok, maar ik ben wel over 5 minuten weg;d]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Charles Pryst

    'Wel, ehm.. Zeg een muziekleraar en zijn leerling? Ik frons dieper. 'Dan stel ik me een vies oud mannetje voor met een jong meisje van laten we zeggen 16 17.' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Maar goed als het leeftijds erschil niet heel groot is denk ik dat het niet héél er is.'

    [Ok ;d laatste stukje ff zodat jullie niet aan Nadia vast zit]

    Nadia Stone

    Opeens bedacht ik me iets. Ik stond op en ging naar mijn kamer toe. Daar aangekomen zag ik Maya. 'Hoi,' mompelde ik. Ik zocht in me koffer. Ik haalde het overhoop en al mijn kleren lagen op bed. Ruim ik straks wel op, dacht ik. Ik zocht in me andere koffer. Daar vond ik het. Ik pakte gelijk een pen. 'Doei,' mompelde ik weer naar Maya. Rustig ging liep ik op weg naar de Danszaal. Tijdens het lopen sloef ik me dagboek open. Ja, ik hield een dagboek bij. Ik bladerde door naar de laatste dag. De dag van het ongeluk. Ik was aangekomen in de danszaal en ging ergens in een hoekje zitten.


    [Doeii ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ biw]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek even naar Nadia die weg liep en daarna naar Zendé. 'Dus, meneer.' zei ik toen. Afwachtend dat hij wel iets wist.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Nadia loopt opeens weg, het lijkt alsof ze opeens iets bedenkt. Ik kijk haar na. Dan kijk ik Des weer aan.
    'Dus, meneer,' zegt ze en loopt naar me toe. Ik sta op van de bank.
    'Dus, mevrouw.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Ik heb werkelijk geen idee.' grinnik ik. Het vermoeide gevoel van daarnet speelt weer op en ik gaap even maar kijk hem dan weer grinnikend aan. 'Tell me more about you.' zei ik toen glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka Walldorn - Vuur

    Lachend schud ik met mijn hoofd. 'Nee, dat bedoelde ik niet,' grinnikte ik en wreef even licht over zijn gitaar heen. 'Volgens mij is het leeftijdsverschil niet zo heel groot,' zeg ik daarna en kijk even schuin naar hem op. 'Hoe oud was je?' flapte ik er vervolgens uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander Charles Pryst

    'Volgens mij is het leeftijdsverschil niet zo heel groot, Hoe oud was je?' Vraagt ze en kijkt me aan. 'Ik ben 22.' Antwoord ik. De hint was wel duidelijk dat dit niet zomaar gevraagt werd.