• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maya Maris
    Ik word langzaam wakker. Als ik me omdraai hoor ik iets op de grond vallen. Ik kijk over de rand van mijn bed om te kijken wat het was: mijn boek. Oeps, ik moet dus tijdens het lezen in slaap zijn gevallen. Ik kijk naar het bed tegenover me. Die is leeg, maar ziet er wel uit alsof er in geslapen is. Ik stap langzaam uit bed. Wow, dit ging het niet worden. Ik liep naar het raam en deed het open om even wakker te worden door de frisse buitenlucht. Aah... veel beter. Ik pakte wat spullen bijeen en liep naar de badkamer. Ik had nu nog wel tijd dus deed ik alle deuren open om te kijken wat er allemaal was. Er waren 2 Baden. Ik ging maar weer even onder de douche, het bad bewaar ik wel voor een andere keer.
    Ik loop weer terug naar mijn kamer, Waar ik snel de plattegrond pak en mijn mobiel. Ik loop naar de eetzaal. Ik zie al een paar mensen zitten.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen

    Ruw voel ik een zwaar gewicht op mijn maag. 'Oefff.' Ik voel allemaal steken in mijn maag. Ik buig voorover happend naar lucht. 'DANKJE VOOR HET DOODMAKEN.'Ik kijk met grote ogen naar Des. Maar mijn ogen veranderen in pretoogjes als ik haar al snel achterna ga en te pakken krijg om haar vervolgens een kieteldood te geven op de bank. 'Evilness Number 1 !'

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Okaay, Ik ging maar even op een stoel zitten aangezien ik nog geen zin had om te eten. Ik pakte even snel mijn Iphone om te kijken hoelaat het was en merkte dat ik 2 smsjes had. Lees ik later wel. Ik ging maar even met mijn telefoon kloten, want op deze ochtend ZONDER marshmellows heb ik geen zin om iemand aan te spreken..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Felicity Sophia Grace
    Ik kijk even naar Zendé die zegt dat hij een droge keel heeft. 'Ze vinden het vast niet erg als je wat water pakt,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok XD ik ben eten, doegg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Smakelijk. <3' ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Eetse (cool)]


    Lorral ~ Begeleider

    Ik kom vanuit de keuken de eetzaal binnen met een paar dienbladen in mijn handen. Die zet ik neer op een lange tafel. 'Pak maar wat je wilt,' zeg ik terwijl ik de eetzaal weer uitloop.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Net als ik opsta om wat te gaan drinken, komt een begeleider binnen met dienbladen in zijn handen. Hij zegt dat we mogen pakken wat we willen.
    Ik loop naar de tafel toe en pak een bordje. Dan begin ik er gretig van alles en nog wat op te scheppen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    'STOOPP!!' roep ik dan lachend. Ik hield zijn handen onder controle met mijn gave en rende toen zo snel mogelijk weg naar mijn kamer, daar haalde ik snel een nieuw setje kleding en liep zo snel mogelijk naar de badkamer en ging toen douchen, eenmaal klaar trok ik het setje kleding aan en deed mijn make-up. Toen ik eindelijk klaar was zette ik mijn hoedje op en liep naar beneden. 'Doooo.' riep ik toen half zingend toen ik Dominique zag. Ik sprong blij naast hem neer en samen liepen we naar de eetzaal.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik was eindelijk klaar, deed mijn pet op en liep toen naar beneden eenmaal daar hoorde ik dat iemand me riep. Ik draaide me om en zag toen Lex staan. 'Lexii.' zei ik toen glimlachend. Ze sprong naast me neer en samen liepen we naar de eetzaal.

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    Ik liep de eetzaal binnen en zag iedereen daar ijna iedereen zitten. 'Jongens, jullie mogen gewoon eten hoor. Pak maar wat je wil we eten alleen avondeten samen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Eeetsee ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga ook even eten XD ben zoo terug.']


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maya Maris
    Ik liep naar de tafel waar net eten was neergezet en pak wat eten. Ik ga aan een tafel zitten. Ik ken alle mensen nog niet zo goed dat ik zomaar bij ze ga zitten.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Met mijn bord vol met stokbroodjes met smeerkaas en ander lekker eten draai ik me om en loop weer naar mijn plaats, naast Fee. Dan zie ik dat Dominique en Des samen de eetzaal binnenkomen.
    'Goedemorgen, Des,' begroet ik haar vrolijk terwijl ik op mijn stoel ga zitten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Ik voel me zwaar afgezondert hier en ik voel me ongemakkelijk.. Alsof er iets.. aparts gaat gebeuren. Ik negeerde die gedachte en zette met weinig moeite een glimlach op en ging maar eten pakken. Ik pakte mijn oordopjes en deed mijn muziek aan, de enige die ik ken is Storm en jaa dat ene meisje.. Destiny dacht ik. En die zag ik nog niet.. of nou eigenlijk ik keek ook niet echt..

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen

    Men handen zaten vast maar later kwamen ze los. Zij.. Ik pak haar nog wel. Ik had geen zin om me te verschonen doe ik wel nadat ik heb gegeten. Dus ik nam maar grote stappen richting de eetzaal. Daar aangekomen zag ik allemaal mensen. 'Yoow, ik stel me even voor, ben Storm. Smakelijk eh !' Ik liep richting Nagaari omdat ik het er nogal zielig uit vond zien hoe ze daar zo zat. 'Heey kleine.' .. Of ze negeerde me of ze hoorde me niet.. Okaydan..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [biw ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Welcomeback xx was it delicious. :33? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Oh.. ja hoor..
    Wie kan trouwens ff helpen met Nadia erbij te betrekken? ;d Ze zit ergens ana tafel]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you