• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    'Daar zijn de laatste kinderen ! Wat zijn jullie laat' zei ik verbaasd tegen de jongen en het meisje. Ik trok ze mee naar binnen. 'Ik ben Valerie, hoofd begeleidster en uhm jullie uhm één van jullie docenten.' zeg ik dan. 'Je moet even aan één van de leerlingen een uitleg vragen als je die tegen komt. Maar verder krijgen jullie dit.' Ik gaf ze de plattegrond van het huis. 'Iedere leerling heeft alles zelf uitgezocht dus uhm ik denk dat jullie dat ook wel fijner vinden.' zei ik toen. 'Ik ga naar mijn kamer, ben dood op van de dag, uhm één van de begeleiders loopt ook nog rond en aan haar kan je vragen stellen.' ratelde ik toen er weer achter na.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Nee, op dit school geval,' zei hij en ik moest erdoor glimlachen. 'Mijn oom is vorige week overleden,' zei ik en haalde weer even diep adem. 'Mede dankzij door mij en er was verder niemand die me drufde/kon verzorgen verders,' zei ik tegen hem. 'En jij?'

    [Sander was toch ook bij dat die Valerie vertelde dat iedereen een gave heeft?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason C. Brown
    'Oké. Nou, eerlijk gezegd... ik weet niet. Ik heb niet echt een specifiek type meisje om op te vallen. Verliefd worden gebeurd gewoon,' is het antwoord van Zendé. Ik knik. 'Mee eens. Verliefd worden gebeurd en daar kun je niks aan doen.' Bij die laatste zin kijk ik naar Des.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:58 ]


    The universal language of art.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek naar Zendé, 'Dat klinkt heel mooi eigenlijk.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [weetnie, ik heb 3 topics hiervan gemist.]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Nouka Walldorn

    Bij het zien van zijn nonchalante houding bij de deur beet ik even op mijn onderlip. Zo verleidelijk. 'Ik zou hem twee tot drie keer per dagen verschonen en nieuwe zalf erop doen,' reageer ik terwijl ik van binnen mijn gedachten weg wuif. 'Smorgens, smiddags en savonds. Dus wie weet zie ik je vanvond nog wel,' voeg ik er met een plagende grijns achteraan. Ik had werkelijk geen enkel tijdsbesef, die was ik al enige tijd geleden kwijt geraakt dus misschien was het voor vandaag wel niet meer nodig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Renoster schreef:
    [weetnie, ik heb 3 topics hiervan gemist.]


    [Nja, je poppetje was wel binnen ? dan heeft hij die gesprek gehad ;d De mensjes weten dat iedereen een gave heeft maar niet wie welke heeft.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Destiny kijkt me aan en ik kijk terug. Ze zegt dat ze dat mooi vind klinken. Ik glimlach naar haar en werp dan weer een blik op Jason.
    'Je hebt helemaal gelijk.'
    Ik merk dat hij naar Des kijkt als hij dat zegt. Mijn wenkbrauwen schieten omhoog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex Charles Pryst

    'Smorgens, smiddags en savonds. Dus wie weet zie ik je vanvond nog wel,'
    Ik grijns en knik instemmend. 'Oke klop maar aan goed?' Ik weet niet of
    ik haar een knuffel ofzo moet geven of gewoon naar mijn kamer moet gaan.

    [ Waar is iedereen tbh..? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Sander ~teleportatie
    'En wat is jou gave?' vraag ik om het gesprek op gang te houden.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 21:07 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Felicity Sophia Grace
    Zijn tong tikt langzaam tegen mijn lippen en ik doe gewillig mijn mond op. Dan trek ik me iets dichter tegen hem aan waardoor de petten botsen en die van mij afvalt. Normaal gesproken zou ik niet met iemand zoenen die ik nog maar een dag ken maar bij Nic voelt het anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik voelde dat Jasons ogen op me branden en ik draaide me om. Ik keek hem even in zijn ogen aan om te kijken wat hij precies wou hebben.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Muziekruimte des Zendé en Jason uhm...Dominique en Felcity @ Vrijetijdsruimte en Nouka en Alexander@ Alexs kamer. EN Nadia en Sander @ Dansruimte]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'En wat is jou gave?' vroeg hij. 'Pijn geven,' zei ik zachtjes. 'Volgens Des ook pijn afnemen, aangezien mijn oom dat kon. Hoe zit het met jou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you