• We hebben thuis een hond en ik ben daar nooit een voorstander van geweest, maar uiteindelijk ben ik wel van het beest gaan houden. Ik blijf het nog altijd dom vinden dat mijn ouders een hond gekocht hebben terwijl ik er:
    a) Allergisch aan ben
    b) bang van ben
    Kopen ze dan ook nog een American Staffort. Indeed het kan niet beter. Nouja onze hond is soms best nogal lastig omdat hij zo hyperactief wordt als hij iemand ziet en dan begint hij naar je te springen en te droelen en laat dat nu eens hetgene zijn dat ik haat. Ik krijg er altijd uitslag van en dat is verschrikkelijk irritant.


    (Hier zitten er niet zo veel plekjes, want ik kon de binnenkant van mijn arm niet vastleggen via mijn cam.)

    Heeft er iemand nog last van bepaalde dieren?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    astma hiero. en goudvissen zijn stom. Onze goudvissen waren saai. mijn broer had er een die 1 jaar leefde en in dat jaar heb ik er 5 gehad die dood gingen ;S en de guppies zijn allemaal door de pomp gegaan. Stomme dingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nope, ik ben helemaal verzot op mijn kat C:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    Nope, ik ben helemaal verzot op mijn kat C:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    woow een am stafford zulke dingen bijten een tak door als een twijgje wil je je vingers niet tussen krijgen. hebben er twee in het pension waar ik werk. maarneej ik ben verzot op mijn dieren


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ah, wat vervelend zeg. Mijn broerje is allergisch voor honden en katten. Maar ook voor berkenbomen, noten, pinda's, etc.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben dol op dieren. Ik ben met ze opgegroeid en zou me geen leven kunnen voorstellen zonder ze. Sterker nog, ik heb medelijden met mensen die opgroeien zonder dieren. Ze lopen een hoop liefde mis, dat zou niet moeten mogen..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb astma, dus al de ruiftijd begint te komen, dan mijd ik ze wel wat. Maar ik ben verzot op onze 2 katten. En onze nieuwe hond kan er wel mee door. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Narwhals schreef:
    Nope, ik ben helemaal verzot op mijn kat C:
    Ik was verzot op mijn konijn. Maarja die is doodgegaan omdat hij van mijn stiefvader opeens buiten moest. Hij heeft vandaag aan tafel nog eens benadrukt hoe blij hij is dat dat beest door is. Zal ik hem eens buiten opsluiten als het hard regent of vriest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik was verzot op mijn konijn. Maarja die is doodgegaan omdat hij van mijn stiefvader opeens buiten moest. Hij heeft vandaag aan tafel nog eens benadrukt hoe blij hij is dat dat beest door is. Zal ik hem eens buiten opsluiten als het hard regent of vriest.


    Sjees, wat zielig ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben van jongs af aan met dieren opgegroeid, de vorige katten waren er eerder dan ik en ik heb nog een rat & guppies gehad. Nu hebben we weer katten en dat vind ik toch wel fijn


    Physics is awesome

    Ik heb 4 katten en ze zijn wel lief enzo. Maar ze zijn zo vre-se-lijk vervelend en irritant. :"D


    -

    Als je er allergisch aan bent zouden uw ouders daar rekening mee moeten houden...
    Ik ben allergisch aan katten en honden. Ik had altijd graag een hondje gewild maar omdat ik er allergisch aan ben zal ik dat nooit kunnen doen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Narwhals schreef:
    Nope, ik ben helemaal verzot op mijn kat C:


    Inspiration can hit you any time

    HoranNiall schreef:
    Als je er allergisch aan bent zouden uw ouders daar rekening mee moeten houden...
    Ik ben allergisch aan katten en honden. Ik had altijd graag een hondje gewild maar omdat ik er allergisch aan ben zal ik dat nooit kunnen doen.
    Alsof hen dat wat kan schelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Noop. Wij hebben een hond die niet bepaald spoort ofzo. Maar hij kan nogal van emotie wisselen. Dat is doodirritant. Ik loop nu vrolijk rond met een groene blauweplek in de vorm van zijn bovenkaak. Sowieso loop ik al heel lang rond met een paar littekens van dat beest. But I just can't stop lovin that thing.


    I believe in nothing but the truth and who we are.