Rol: Tante
Volledige naam: Miranda Jasmine Styles
Roepnaam;Bijnaam: Mia
Leeftijd;Geboortedatum: 29, 19-03-1983
Karakter: Omdat ze zelf nog zo jong is kan ze goed opschieten met Harry en *hoofdpersoon*. Ze is zachtaardig en lief maar als het gaat om het familie geheim loopt ze altijd weg op doet ze net alsof ze het niet hoort. Ze is heel loslippig en je moet haar dus geen geheim vertellen als je het geheim wilt houden.
Uiterlijk:
Extra(Hobby's;Familie enz.): Ze is modefotograaf maar om geld te verdienen doet ze ook werk voor de camera. Haar passie is fotografie en wil dit haar hele leven blijven doen. Ze is heel close met Harry en *hoofdpersoon*. Ze heeft twee kindje Katie en Chris.
Waarschuwen: ABSOLOUISETLY!
Titel?!?: close the door, throw the key?
Rol: Kindjes van Mia
Volledige naam: Katherine Jasmine Styles & Christopher Daniel Styles
Roepnaam;Bijnaam: Katie & Chris
Leeftijd;Geboortedatum: tweeling, beide net 5, 06-02-2007
Karakter: Chris is een boefje, een ondeugend jongetje maar toch ook wel een schatje en Katie is een echt prinsesje.
Uiterlijk:
Extra(Hobby's;Familie enz.): Chris wordt nu al aangeleerd hoe je gitaar moet spelen. Het is een natuurtalentje. Katie is een modepoppetje, het liefst loopt ze de hele dag op de hakken van haar moeder maar die keurt dat niet altijd goed. Beide vinden ze het super bij 'Ome' Harry en 'Tante' *hoofdpersoon* te zijn.
ik hoop dat je er iets aan hebt? ik heb op dit moment niet echt inspiratie.. het is nu 1.58 uur daarom! haha maar ik totaal niet moe op dit moment! hihi xxx!
[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 1:54 ]
Shit happens but pee happens a lot more.