• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

* (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

Rollen:

Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - BlueOrbs | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

(Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - BlueOrbs | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

(Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

Het rollentopic (Klik)

(De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

Maandag!

[ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:05 ]

Take me to wonderland

Aimee
    Ik kreun eventjes luid als Ivar mijn borsten zoent en eindigt bij mijn tepels. Dan voer ik het tempo nog wat af en streel met mijn handen over zijn billen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ivar

Ik voel me warmer worden en ga weer al te graag mee met het snellere tempo van Aimee. Ik blijf onder tussen ook door zoenen en streel met mijn tong even over haar borsten en buik.

I only miss you when I'm breathing

Celeste
    Hij begon harder te stoten en duwde me nog steviger tegen de muur, als dat al mogelijk was, ik voelde nog meer tintelingen in mijn buik en die zich verspreiden door mijn hele lichaam. Ik voelde vlinders in mijn buik die hetzelfde deden en zijn aanrakingen werkten niet mee. Die veroorzaakten het juist, niet dat het mij wat kan schelen, ik wilde juist dat hij me bleef aanraken. Ik had het gevoel dat als hij me los zou laten, ik kapot zou kunnen gaan. Toen hij me opeens aankeek, voelde ik letterlijk een schok door mijn lichaam gaan. God, wat had hij toch een mooie ogen, daar zou je onder kunnen bezwijken.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Aimee
    Er ontsnapt weer een kreun mijn mond als hij met zijn tong over mijn buik en borsten gaat. Ik buig me naar hem toe en bijt hem in zijn oorlel. Dan beweeg ik mijn lippen naar zijn borstkas en ga met mijn tong over zijn tepels.

Ivar

Als nu Aimee over mijn tepels likt en in mijn oorbel bijt kreun ik ook even, met een beetje een moeilijke beweging draai ik ons om zodat zij biven op ligt terwijl ik door blijf stoten en bewegen met mijn heupen.

Aimee
    Ivar maakt een moeilijke beweging zodat ik bovenop komt te liggen terwijl hij door blijft stoten. Mijn lippen krijgen heimwee naar zijn lippen dus ik buig me voorover om hem weer hevig te zoenen.

Fáilte

Mijn gedachten waren helemaal op Celeste gefocust. Ik kuste haar weer even vurig op haar lippen, maar vond dan een weg via haar wang naar haar oor. Ik gaf zachte kusje op haar oor. Daarna ging ik weer naar haar nek en zo naar haar borsten die ik kleine kusjes gaf. Ondertussen begon ik iets luider te kreunen. Het hoogtepunt was op komst.

Take me to wonderland

Ivar

Als Aimee zich naar mijn lippen toe buigt trek ik haar naar me toe en terwijl ik mijn lippen op de hare plant trek ik haar lichaam tegen me aan terwijl ik steeds wat meer kreun en hijg.

Celeste
    De bewegingen die Fáilte nog steeds maakte, brachten me op een gegeven moment naar het hoogtepunt. Ik wist dat het er bijna aan zat te komen, maar ik wilde dat Fáilte nog even door zou gaan. Dus ik besloot om met mijn tong over zijn nek te gaan naar zijn borstkas en toen weer kusjes te geven, waar ik ook maar kon komen. Mijn been streelde die van Fáilte weer en ik kon het niet laten weer mee te bewegen met Fáilte. Ik begon steeds luider te kreunen en de douche was vol met stoom.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Aimee
    Hij trekt mijn lichaam tegen zich aan. Ik begin net als hij steeds meer te kreunen en hijgen. Ik druk me nog iets dichter tegen hem aan en knijp zachtjes in zijn billen.

Ivar

Ik grinnik als ik haar zachtjes in mijn billen voel knijpen maar dat stopt snel als ik weer begin te kreuen als ik het tempo opvoer in het stoten en ook in het zoenen.

Aimee
    Hij voert het tempo weer op. Niet alleen in het stoten maar ook in het stoten. Een kreun van genot ontsnapt mijn lippen. Ik weet niet hoe het met hem zit maar ik ben bijna op mijn hoogtepunt.

Ivar

Ik begin steeds harder te hijgen en kreunen en ga nog wat wilder op en neer. Ik beweeg mijn lippen wat sneller heen en weer en streel even met mijn tong langs Aimee's geheemelte heen.

Aimee
    Hij gaat nog wat wilder op en neer en ik ga mee met het tempo. Ik laat mijn ene hand over zijn onderrug strelen terwijl ik de andere op zijn billen laat liggen.

Ivar

Ik voel mijn geslachsdeel nog wat groeien als Aimee over mijn rug streelt en breng nog hardere kreunen uit terwijl ik haar harder en steviger tegen me aantrek.