• Niet om nu meteen een discussie te starten over religie of w/e, maar deze wil ik toch wel delen. Je hoort het wel vaker, maar niet echt vaak genoeg. Toch zijn het mooie acties/momenten om te zien. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zelf ben katholiek. Maar ik heb altijd geleerd mensen te respecteren, of ze nou hetro- of homoseksueel zijn. (:


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Ik zelf ben katholiek. Maar ik heb altijd geleerd mensen te respecteren, of ze nou hetro- of homoseksueel zijn. (:


    Uhhh, ik wil geen discussie starten dus ik hoop ook niet dat hier teveel op in gegaan wordt, maar: Ik ben het helemaal met je eens. Al zie ik mezelf al een behoorlijke tijd niet meer als katholiek, ik ben wel opgevoed met de waarden ervan. En bij die waarden hoort het dat je mensen accepteerd zoals ze zijn, hoe ze ook zijn. Dat zijn de goede kanten van religie, zoals het hoort. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Uhhh, ik wil geen discussie starten dus ik hoop ook niet dat hier teveel op in gegaan wordt, maar: Ik ben het helemaal met je eens. Al zie ik mezelf al een behoorlijke tijd niet meer als katholiek, ik ben wel opgevoed met de waarden ervan. En bij die waarden hoort het dat je mensen accepteerd zoals ze zijn, hoe ze ook zijn. Dat zijn de goede kanten van religie, zoals het hoort. :]


    Helemaal met je eens! Al denken sommige mensen daar heel anders over ..


    To infinity and beyond •

    Jup. Ik ben het ook met jullie eens. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    It's very good to know there's still people like that...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben opgegroeid met het Christelijke geloof (Katholiek) maar heb me bekeerd tot de Wicca. Puur omdat ik niet achter de aardse kereltjes van de kerk sta en ik niet geloof dat God een alleenstaande ouder is. Daarbij geloof ik ook niet dat je alles van God krijgt, je hebt ook de natuur: het hemelse op aarde.
    HACHACHACHA! Suck on thát, you pedophile, nazi Pope and priests.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geen geloof ftw.


    -

    Genius schreef:
    Geen geloof ftw.


    Olive

    Genius schreef:
    Geen geloof ftw.


    i put the fun in funeral

    NewZaynland schreef:
    Ik zelf ben katholiek. Maar ik heb altijd geleerd mensen te respecteren, of ze nou hetro- of homoseksueel zijn. (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see





    Doet me hieraan denken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    9gag (:
    Ja, dit vond ik ook een mooie.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Burlington schreef:





    Doet me hieraan denken.


    Prachtig _O_

    En echt super van die mensen dat ze dat doen c: