'De vijf beroemde jongens gingen met elke fan die er stond op de foto en deelden handtekeningen uit. Vervolgens gingen ze het ziekenhuis binnen en bezochten de andere fans. De zieke fans. De jongens waren erg lief. Ze hadden een hart van hier tot Tokio. Ze waren gewoon weg geweldig. Of Amazayn zoals hun fans het noemden. Of Brilliam, of Fabylouis of Phenomeniall of Extraordinharry. Fans konden soms erg ver gaan. Zo vertelde Liam Payne me dat er ooit eens een fan was die What Makes You Beautiful op haar lichaam liet zetten. Maar de jongens zijn ook geweldig. Iedereen houdt van ze. Al hebben ze soms een klein humeur, ze blijven gewoon goed. Deze jongens gaan nooit verloren.
Nadat ze heel het ziekenhuis waren doorgelopen en iedereen hadden ontmoet was het gedaan. Met een treurig gezicht vertrokken de jongens. Ze vonden het zo erg voor die kindjes. Ik leefde met hun mee, het was ook zielig. "En het doet ook bere goed om zoiets te doen", aldus Harry Styles.'
-Ik glimlachte breed en plaatste het toen op Twitter. Ik kreeg er allemaal positieve reacties op en vele zeiden dat ze er naar uitkeken als het boek zou uitkomen. Wisten ze nu maar wat er echt in stond.
Elena Slinn featuring One Direction.
4'2'12.