• Een land waar het vééééééél warmer is dan hier en ze geen sneeuw kennen!
    Iemand tips?

    Ok, maar niet heus hoor ^-^
    Zoals velen van jullie -waarschijnlijk iedereen- gemerkt hebben heeft het vandaag gesneeuwd.
    Wat ik dus niet leuk vond

    Het school was vandaag zoals gewoonlijk uit om 16u24...normaal gezien heb ik dan rond 16u37 een bus naar huis.
    Dan ben ik ongeveer rond 17u15 thuis.

    Maar door de plotse sneeuwval (Die niet plots was aangezien men het voorspelde), had mijn bus vertraging en kwam ze pas rond 17u05 en was ik pas thuis om 18u35! Wat ik trouwens niet snap aangezien ik niet zo ver van de steltplaats van de bussen sta.

    Ik dacht echt serieus dat mijn handen er af zouden vallen.



    Wie gaat er met me mee verhuizen?
    En naar waar?
    Iedereen is welkom (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ja ik wil wel mee ;D

    naar een lekker zonnige land inderdaad


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb het wel best in Nederland, met de regels hier, waar iedereen over klaagt. (A)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Misschien maar beter weer bestellen? :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik verhuis met mijn vriendje naar Ierland :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga mee! Naar Spanje of Dominicaanse Republiek, misschien Afrika? Is Zanzibar iets? hahaha :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MESSIBI schreef:
    Misschien maar beter weer bestellen? :'D

    Heb je een goede site? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -heeft koffers al gepakt-

    Ik ga mee !! die sneeuw moet oprotten ;d had het maar wat eerder moeten komen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik wil mee! Moskou?


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ja, ik wil mee! Moskou?

    Noem je dat warm? O_O
    Het gedacht alleen al geeft me kou :')
    Ik had eerder gedacht aan een land met temperatuur van rond de 30° C


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ook. Naar waar wil je? : D


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik dacht echt serieus dat mijn handen er af zouden vallen.

    Handschoenen. :Y) Altijd handig. Vannochtend had ik twee paar aan. Een paar handschoenen en wanten. Lekker warm.

    Onze bus kwam zelfs niet af, terwijl het nog geen 100m van de stelplaats taat. Die bussen hebben ook ritten voor onze bus. Gelukkig voor mijn vrienden,was er een bus om 22 na, maar ik was de spits voor, ik was om 3 uur uit, vlak nadat het begon te sneeuwen.

    Ik blijf toch wel in België.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DracoWeasley schreef:
    ja ik wil wel mee ;D

    naar een lekker zonnige land inderdaad


    Pass the damn ham, please.

    Turkije? Daar is het al warmer! C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Flemish schreef:
    (...)
    Handschoenen. :Y) Altijd handig. Vannochtend had ik twee paar aan. Een paar handschoenen en wanten. Lekker warm.

    Onze bus kwam zelfs niet af, terwijl het nog geen 100m van de stelplaats taat. Die bussen hebben ook ritten voor onze bus. Gelukkig voor mijn vrienden,was er een bus om 22 na, maar ik was de spits voor, ik was om 3 uur uit, vlak nadat het begon te sneeuwen.

    Ik blijf toch wel in België.

    Ik had ook 2 paar handschoenen aan :')
    En ik was toch goed ingepakt hoor ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Woa Ö 2 paar en nog koud?
    Ik zat zowat te zweten in mijn kleren :Y)
    Hé, ga je vlug verhuizen? Indien ja, zal ik je moeten schrappen uit de meetinglijst? (cat)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:57 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please