• Ik ga met een vriendin een story schrijven, maar welke foto zullen we als "hoofdfoto" kiezen? Die dus zegmaar op de begin pagina komt..

    Hier een set op weheartit met de foto's waar ik niet uit kan kiezen, jullie misschien wel? c:
    http://weheartit.com/_celineebieber/sets/1738613-story-before-i-die

    Het idee is dus een meisje die een lijstje maakt.. meer zeg ik niet ivm met mensen die het idee misschien gaan jatten. :z

    Het meisje in het raamkozijn. Because the rest is all 'meh'.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Die ene die tegen de boom aan zit denk ik.


    OW en anders die raamkozijn -Die had ik net over het hoofd gezien]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 17:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De tweede c:


    Olive

    1, 3 of 5
    van links naar rechts geteld.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    raamkozijn of tege het boom aan leunen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Ook al vind ik geen van allen echt speciaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dus je gaat een verhaal maken en die online zetten, maar je wilt het idee niet vertellen in geval mensen het gaan jatten? Of gaat het niet online en begrijp ik het verkeerd? (Wat ook kan.)

    In ieder geval, dat meisje in het raamkozijn. Dat vind ik een mooie foto. De rest niet zo heel erg. :]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Dus je gaat een verhaal maken en die online zetten, maar je wilt het idee niet vertellen in geval mensen het gaan jatten? Of gaat het niet online en begrijp ik het verkeerd? (Wat ook kan.)

    In ieder geval, dat meisje in het raamkozijn. Dat vind ik een mooie foto. De rest niet zo heel erg. :]


    Nee haha, we gaan eerst even alles goed uitdenken etc. Maar ik wil niet het hele idee van het verhaal al gaan vertellen anders gaan mensen het misschien éérder publiceren, snap je?

    destemido schreef:
    (...)

    Nee haha, we gaan eerst even alles goed uitdenken etc. Maar ik wil niet het hele idee van het verhaal al gaan vertellen anders gaan mensen het misschien éérder publiceren, snap je?

    Ah, ik snap het. :]


    I can't even think straight.

    oke, veel mensen zeggen dat meisje in het raam kozijn, maar dat past niet zo bij het verhaal. Het verhaal is juist heel vrolijk, die foto is zo donker enzo.. :z

    Ik heb nog een paar foto's aan de set toegevoegd..

    De laatste.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind ze allemaal te meisjesachtig. Zo... roze ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik vind ze allemaal te meisjesachtig. Zo... roze ;D


    hmm.. niet allemaal! (aa)

    Oké, die met Audrey Hepburn dan. Die vind ik wel mooi. :]


    I can't even think straight.

    destemido schreef:
    (...)

    hmm.. niet allemaal! (aa)


    Degene die je pas hebt toegevoegd wel (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien