• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ow oké Tot morgen dan ofzo?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Bored... Why is er nooit iemand online overdag...?? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ben online.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ook]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ow, xD Ik wou gewoon zeuren xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga even eten :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [eetze ;)]

    [En btw, ik moet wachten tot Elise door is gegaan. xD]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 14:30 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Goh jullie zijn zo subtiel :')]

    Arion

    Geschrokken kijk ik toe hoe ze zich verslikt. Ik wil iets doen maar heb geen idee wat. Bezorgd kijk ik haar aan.
    "Nee, je zei niets verkeerd," zegt ze na even gedronken te hebben.
    Ik wacht tot ze bekomen is en zeg dan,
    "Vertel eens iets over jezelf."

    Irial

    Ik word helemaal warm vanbinnen wanneer Kyle me met een grote glimlach aankijkt. In het kaarslicht is hij echt mooi.
    "Omy soo cute!" zegt hij terwijl hij me om de hals vliegt. Ik til hem kort op en druk mijn lippen op die van hem. Ik zet hem terug neer en trek hem mee naar de gang. Ik wijs naar de trap en zeg nog een keer,
    "Volg de kaarsjes."
    Dit keer leiden ze naar mijn kamer, waar hij op mijn bed een doosje zal vinden met een armband identiek aan de mijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik weet trouwens niet goed waar te beginnen met Charlotte]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Pff, ik ook niet. Gewoon bij Michael thuis denk ik. Verzin maar iets.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [;)]

    Kyle

    "Volg de kaarsjes." Zegt hij weer terwijl hij naar de trap wijst.
    Ik glimlach even en volg de kaarsjes de trap op, het spoort leid naar zijn kamer.
    Ik stap voor Irial naar binnen en zie op zijn bed een doosje staan.
    Ik kijk Irial even vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Over mezelf?" vraag ik voorzichtig.
    Ik denk even na, wat wel en wat niet te zeggen.
    "Ik woon op mezelf, ehm, ik ben enig kind, en ik hou van zingen en dansen?"
    Vrij basic, en ik doe het zonder hem aan te kijken. Eerlijk toegegeven, plots schaam ik me voor mezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle merkt het doosje meteen op en kijkt me vragend aan.
    "Ga het dan open doen," zeg ik lachend.
    Ik bijt even op mijn piercing en geef hem een duwtje in de rug. Dan wandel ik achter hem aan en ga op het bed zitten. Ik til het doosje op en stop het in zijn handen.

    Arion

    "Ik woon op mezelf, ehm, ik ben enig kind, en ik hou van zingen en dansen?"
    Ik hou mijn hoofd wat lager zodat ik haar kan aankijken.
    "Is dat een vraag of een antwoord?" zeg ik met een glimlachje. Voor ze kan antwoorden ga ik verder. "Knap dat je alleen woont, lijkt me een heel gedoe," zeg ik oprecht. "Ik weet niet of ik het zou kunnen."
    De bewondering die ik eerder voor haar voelde heeft een nieuwe dimensie gekregen.

    Charlotte

    Ik plof naast Michael neer op de bank en vlei me tegen hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zucht verveeld.
    "Heb ik je al bedankt dat ik hier mag blijven?" vraag ik zacht.
    Ik sla mijn blik neer en friemel een beetje aan de rand van mijn truitje. Mary's truitje. Mary, die kwaad op me is. Mary die met Arion... Ja, wat eigenlijk? Arion, als hij haar iets aandoet dan vermoord ik hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Is dat een vraag of een antwoord?"
    Ik bijt op mijn lip en glimlach flauwtjes.
    "Knap dat je alleen woont, lijkt me een heel gedoe. Ik weet niet of ik het zou kunnen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het is niet alsof ik een andere keuze had," zeg ik droogjes en nip van mijn drinken. Dan pas besef ik wat ik gezegd heb en word rood.
    "Ehm, het is niet zo moeilijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ga het dan open doen." Zegt hij lachend.
    Hij geeft me een duwtje. En gaat daarna op het bed zitten, waarna hij het doosje pakt en in mijn handen duwt.
    Ik lach even naar hem en open langzaam het doosje, er zit een armbandje in.
    Mijn glimlach word nog breder en ik spring op hem af en omhels hem.
    "Dank je!" Zeg ik blij en geef hem een kus.


    Ich liebe dich 27.12.23