• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Op school leek je zo schuchter. Of speel je alleen maar het brave schoolmeisje?"
    Ik neem nog een hap van de cake en geniet van de smaak op mijn tong. Ik kijk hem grinnikend aan.
    "Ik ben vriendinnen met Charlie, dan ben je niet bepaald schuchter. En ik was schuchter omdat jij met mij praatte."
    Ik neem nog een hap en denk even na.
    "En toen je me uit vroeg, wist ik niet zeker of je het meende," ga ik stil verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Goh." Lacht hij Dacht ik er een romantische avond van te maken, draait het hier op uit." En hij schudt zijn hoofd.
    Ik grinnik even.
    Hij laat zijn handen over mijn lichaam gaan en drukt zijn lippen weer op de mijne.
    "Ow, gaan we nu ineens soft doen?" Fluister ik tegen zijn lippen aan en grijns.
    Ik bijt even in zijn lip en trek er aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte drukt kusjes op mijn voorhoofd. Dan gaat ze naast me liggen met haar hoofd op mijn borstkas. Ik kam met mijn hand door haar lange bruine haren. Mijn hand leg ik niet meer op mijn hoofd. Het heeft toch geen zin. Bij elke steek vertrekt mijn lichaam eventjes. Het doet zo'n pijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik ben vriendinnen met Charlie, dan ben je niet bepaald schuchter. En ik was schuchter omdat jij met mij praatte. En toen je me uit vroeg, wist ik niet zeker of je het meende," zegt ze zacht.
    Ik lach omdat ik meteen weet waar ze het over heeft.
    "Ja, die kleine springbok is alles behalve verlegen. Ze is de Anti-Schuchter. En eerst meende ik het ook niet echt. Ik zag een knap meisje waarmee ik ging flirten. Toen je besloot met me te praten ontdekte ik dat je meer bent dan alleen maar knap."
    Wanneer het dessert op is vraag ik om de rekening.

    Irial

    "Ow, gaan we nu ineens soft doen?" zegt Kyle waarop hij op mijn lip bijt en er even aan trekt. Ik grinnik. Met één hand grijp ik zijn kaken beet waardoor hij zijn lippen wel moet tuiten. Met de andere duw ik op zijn kont zodat zijn kruis langs het mijn schuurt. Ik druk mijn lippen op die van hem en fluister met een gemene, ondeugende grijs,
    "Ik ben alles behalve soft, liefje."

    Charlotte

    Ik geniet ervan hoe Michael's hand door mijn haren gaat en teken met mijn vingers hartjes op zijn buik. Het ontgaat me niet hoe zijn lichaam steeds kleine schokjes geeft en ik vermoed dat het door de pijn komt. Ik besluit er niks over te zeggen. Hij heeft ook zijn trots.
    Ik druk een kusje op zijn borstkas en dan op zijn wang. Ik laat mijn ogen over zijn gezicht glijden en vraag fluisterend,
    "Heeft iemand je ooit al gezegd hoe knap je bent?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Met een hand grijpt hij mijn kaken beet en ben gedwongen mijn lippen te tuiten.
    Met de andere hand duwt hij op mijn kont zodat mijn kruis langs zijne schuurt. Daardoor kreun ik even.
    Hij drukt zijn lippen even op de mijne.
    "Ik ben alles behalve soft, liefje." Fluisterd hij met een gemene, ondeugende grijns.
    Mijn ene hand leg ik op zijn bovenarm en zet er mijn nagels in. De andere zet ik in zijn zij en doe precies hetzelfde met deze.
    "O, ja? Merk ik niks van." Zeg ik uitdagend en kijk hem afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 23:03 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte drukt een kusje op mijn borstkan en mijn wang.
    "Heeft iemand je ooit al gezegd hoe knap je bent?" vraagt ze fluisterend.
    "Jij," zeg ik met een klein lachje.
    Ik speel weer verder met haar haar.
    "En Jessica, Donna, wil je er nog meer horen?" vraag ik lachend en ik druk een kusje op haar wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik word weer rood.
    "Ik denk dat je officieel de eerste persoon bent die me zoveel doet blozen op één avond."
    Glimlachend kijk ik naar de ober wanneer Arion vraagt om de rekening, en ik drink nog wat van mijn water.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle's hand glijdt op mijn arm en ik voel zijn nagels in mijn huid zinken. Even later voel ik in mijn zij precies hetzelfde.
    "O, ja? Merk ik niks van," zegt hij met een stoute blik.
    Ik laat mijn hand van zijn gezicht naar zijn keel glijden. Daar zet ik een beetje kracht op mijn vingers en draai ons om zodat ik boven hem hang zonder los te laten. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en wrijf nogal ruw met mijn kruis over dat van hem.
    "Merk je dit?" fluister ik.

    Charlotte

    "Jij. En Jessica, Donna, wil je er nog meer horen?"
    Ik kijk hem lachend, met dichtgeknepen ogen aan en nijp even in zijn arm.
    "Gewoon ja of nee was voldoende geweest, sukkel," fluister ik.
    Hij mag het dan wel niet leuk vinden dat ik af en toe jaloers ben, maar ik kan het niet tegen houden. In feite zou hij het al een compliment moeten beschouwen. Gespeeld boos draai ik me van hem weg.

    Arion

    Terwijl de ober de rekening brengt betaal ik meteen en geef de man een kleine fooi.
    "Ik denk dat je officieel de eerste persoon bent die me zoveel doet blozen op één avond."
    Ik glimlach.
    "Kom ik daarmee in het Guiness Book of Records?" vraag ik lachend terwijl ik mijn portemonnee weer in mijn achterzak steek. Ik drink mijn water op en ga dan ons jassen weer halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, daar vrees ik voor," zeg ik beteuterd en lachend drink ook ik mijn water leeg.
    Geduldig wacht ik op hem wanneer hij onze jassen gaat halen, en ik neem mijn tas al op, en doe mij sjaal aan. Ik voel hoe vol ik zit, en besluit dat, wanneer ik thuis ben, ik nog even ga wandelen. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en wacht op Arion.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Zijn hand gaat naar mijn keel en hij zet wat kracht, daarna draait hij ons om, hij ligt nu weer boven.
    Hij brengt zijn lippen naar mijn or en wrijft ruw met zijn kruis over mijne, ik span mijn spieren iets aan.
    "Merk je dit?" Fluistert hij.
    Ik knik zonder iets te zeggen en kijk hem uitdagend aan.
    Kom op, meer.
    Ik lach zachtjes om mijn eigen gedachten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ik doe mijn jas aan en neem zonder na te denken Mary's hand vast. Ik trek haar mee naar buiten en ontgrendel de auto waarna ik het portier voor haar open. Dan stap ik zelf in en start de motor. Ik kijk even opzij om de blik op Mary's gezicht te zien wanneer ik niet de richting neem waaruit we kwamen maar gewoon verder rijd. Geamuseerd rijd ik door. Eens zien of ze de weg naar school herkent.

    Irial

    Zonder iets te zeggen knikt hij. De blik in zijn ogen wordt met de second ondeugender. Ik schud lachen mijn hoofd en breng mijn lippen naar zijn hals waar ik hard op zijn huid zuig. Ondertussen laat ik mijn hand in zijn boxershort glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Gewoon ja of nee was voldoende geweest, sukkel," fluistert Charlotte en ze draai zich van mij weg.
    Ik kietel haar in haar zij.
    "Ik kan er niets aan doen dat is zo gewild ben," zeg ik lachend.
    Ik druk een kusje op haar wang.
    "Maar jij bent de enige waarvan ik wil het wil horen," stel ik Charlotte gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen. See you all tomorrow!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel me weer gelukkig worden wanneer hij mijn hand in de zijne neemt, en glimlachend stap ik in wanneer hij de deur voor me openhoudt. Ik kijk fronsend naar buiten wanneer hij anders rijdt dan ik gedacht had.
    "Ehm, ik wil niets zeggen, maar ik woon die kant op."
    Ik wijs naar vanwaar we komen.
    "En wat ga je in hemelsnaam doen op weg naar school?"
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij schudt lachend zijn hoofd en brengt zijn lippen naar mijn hals, waar hij hard op mijn huid zuigt.
    Ik duw mijn bekken iets omhoog wanneer hij met zijn hand in mijn boxershort gaat.
    Ik kreun even van zijn dubbele actie en leg mijn handen op zijn rug om zelf meer grip te hebben.


    Ich liebe dich 27.12.23