• Er zijn echt van die mensen waar ik me aan erger, bijvoorbeeld van die mensen die zich veel te stoer voelen of meeloper zijn. Sorry als je je nu aangesproken voelt $:. Maar ik bedoel: Van die mensen die met de mode meegaan omdat ze stoer willen zijn en daarom allemaal dingen gaan dragen die ze niet staan. Of van die mensen die heel populair gaan doen terwijl ze dat niet zijn. Als je gewoon zo bent, want je hebt nou eenmaal populaire mensen, oke, maar als je het alleen doet om erbij te horen.. Wij hebben ook zulke mensen op school, echt teveel ofzo. Erger jij je daar ook weleens aan, heb jij ook zulke mensen in je klas?


    The universal language of art.

    Meer dan 95% is zo bij ons in de klas

    Ik haat niet. En zulke mensen kijk ik niet eens naar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ... Wat bedoel je met populaire mensen? Stereotype? Want bij ons op school ben je 'populair' als veel mensen je kennen en je een soort van opvalt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Alicanto schreef:
    Zo'n persoon ken ik ook (no_chears)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Tsja, die fase heet de puberteit. Thank god ben ik daar nu uit.


    ars moriendi

    Wij hebben ook zo iemand op school. Gaat ze overal rondbazuinen dat ze alle jongens rond haar vinger kan draaien terwijl geen enkele jongen haar leuk vindt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ken er genoeg. Gelukkig is het minder geworden in de 2de...
    Maar nog steeds te veel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor