• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - xHeavenlyx: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken.
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    - xfoxvosx: Raven Sky ~ Lucht
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - BlueStorm: William Sensero ~ Zintuigen Beinvloeden
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - xHeavenlyx: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - xHeavenlyx: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Ware Grootte



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb echt zin om met dit rpg te beginnen. Oja ik maak de jongen morgen aan a. Heb nu zoveel inspiratie :P


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Ik heb echt zin om met dit rpg te beginnen. Oja ik maak de jongen morgen aan a. Heb nu zoveel inspiratie :P


    Irritant is dat hea.. Dan wil je schrijven enzo.. maar aan je eigen verhaal lukt niet.. en in een rpg moet je op de ander wachten XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha ik heb er ook zin in, ik denk van het weekend. JIj doet morgen jou 2e personage, mynameisdewi ook en uhm zaynxbieber als het goed is ook. En dan moet ik nog begeleiders hebben en ... nog 2 jongeren. Dus als iemand zich nog bedenkt die 1 karakter heeft kan die altijd nog een extra maken ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Midna schreef:
    (...)

    Irritant is dat hea.. Dan wil je schrijven enzo.. maar aan je eigen verhaal lukt niet.. en in een rpg moet je op de ander wachten XD


    Jhua dat heb ik ook, mijn eigen verhaal tenminste 1 van mijn eerste heb ik nu stop moeten zetten :s en uhm ja nu heb ik weer inspiratie dus weekend ga ik denk ik volop schrijven en natuurlijk dan ook nog de rpg


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil anders nog wel een begeleider maken morgen, maar weet niet of ik daar dan wel veel mee ga doen :( aww in het weekend kan ik niet zo veel rpg'en :'( moet zaterdag leren voor SE D:en zondag ben ik jarig :)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 22:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik nog een meisje aanmaken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeehh ^^ verjaardag hahaha, die begeleider is alleen soms nodig bijna never dus hoeft niet perse, ik wacht af en als ik echt weinig heb meld ik je, want het is namelijk alleen voor het vak en om een oogje in 't zeil te houden soort van.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tuurlijk ! graag zelfs


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kunnen we dan niet doen dat die andere plek die over is een jongen moet zijn? Anders heb je 5 meisjes en 9 jongens en 8 meisjes en 6 jongens komt ook beter uit qua kamers denk. I'm just saying a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Uhm, ik heb nu 6 jongens...met 2e van MYNAMEISDEWI en jounes. het zijn btw 15 kinderen heb het veranderd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Uhm, ik heb nu 6 jongens...met 2e van MYNAMEISDEWI en jounes. het zijn btw 15 kinderen heb het veranderd.


    Haha okee, dan zijn er iig een paar jongens a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahahahhahaha ehh, ik wil best begeleider PROBEREN maar het gaat te druk worden enzz?? En int weekend kan ik zwz nietecht op quizlet, ben ik volop bed rapen met me rapebuddy. Okay maybe niet echt het bed, we vervelen ons en kijken films xd dat ong. Majaa, ik ga morgen denk foto doen, en nu/zometeen die boy. Xx


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    @MYNAMEISDEWI

    Hahaha is goed, gooddluckk with Storm. [ HIER JE HEBT EEN NAAM. waarom dacht je niet gewoon aan Storm?] En ja die begeleiders zijn neit altijd nodig alleen soms. Dus laten we gewoon nog kijken.

    @LovingStyles

    Ja daarom ;d en ik weet niet wat ZaynxBieber gaat doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Leerling
    Roepnaam: Nouka
    Volledige Naam: Nouka Walldorn
    Leeftijd: 18
    Gave/Element: Vuur
    Innerlijk: Open, eerlijk en niet op haar mondje gevallen. Toch is ze vaak in het begin wel wat terughoudender en kan ze wat verlegen over komen.
    Uiterlijk:


    Ze is rond de 1.70 groot en heeft halflang blond haar met grijs gekleurde ogen.
    Extra: Echt veel verstand van haar gave heeft ze niet en zo ook nog niet echt van de werking ervan. Vaak speelt hij op als ze boos wordt, in haar hand verschijnt dan een kleine vuurbal die dooft wanneer ze haar hand dicht knijpt maar groter wordt als ze hem verder opent. Tijdens een feest van haar moeder kreeg ze ruzie met een jongen, hij liep haar de hele avond al te vervelen/lastig te vallen en uiteindelijk barste de bom. Nouka werd kwaad maar in plaats van hem een klap te verkopen raakte ze hem met een vuurbal, die een kleine brandwond op zijn gezicht heeft veroorzaakt. Dit is haar tot op de dag van vandaag niet in dank afgenomen en daarom denkt ze dat haar moeder de keuze heeft gemaakt om haar naar een internaat te sturen..


    Oef, heeft me even geduurt de rol in te vullen. Correct me if i did something wrong.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 23:45 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Rol: Leerling
    Roepnaam: Nouka
    Volledige Naam: Nouka Walldorn
    Leeftijd: 18
    Gave/Element: Vuur
    Innerlijk: Open, eerlijk en niet op haar mondje gevallen. Toch is ze vaak in het begin wel wat terughoudender en kan ze wat verlegen over komen.
    Uiterlijk:


    Ze is rond de 1.70 groot en heeft halflang blond haar met grijs gekleurde ogen.
    Extra: Echt veel verstand van haar gave heeft ze niet en zo ook nog niet echt van de werking ervan. Vaak speelt hij op als ze boos wordt, in haar hand verschijnt dan een kleine vuurbal die dooft wanneer ze haar hand dicht knijpt maar groter wordt als ze hem verder opent. Tijdens een feest van haar moeder kreeg ze ruzie met een jongen, hij liep haar de hele avond al te vervelen/lastig te vallen en uiteindelijk barste de bom. Nouka werd kwaad maar in plaats van hem een klap te verkopen raakte ze hem met een vuurbal, die een kleine brandwond op zijn gezicht heeft veroorzaakt. Dit is haar tot op de dag van vandaag niet in dank afgenomen en haar moeder heeft daarom de keuze gemaakt haar naar een internaat te sturen.


    Oef, heeft me even geduurt de rol in te vullen. Correct me if i did something wrong.


    Het is goed, alleen verander de laatste zin; daarom denkt zij dat haar moeder de keuze heeft gemaakt om haar naar een internaat te sturen.

    Ik voeg je toe


    The duty of youth, is to challenge corruption.