• Zo, ik dacht Val even leuk te verrassen tijdens zijn judoles, door er heen te lopen en dan ineens mijn gezicht te laten zien. Dat liep echter uit op bijna twee uur lang rondlopen en behoorlijk verdwaald te raken, doordat alle rotondes op elkaar lijken en ik net even een straat verkeerd nam. Uiteindelijk vond ik een heel vriendelijk vrouwtje dat met twee honden liep, die me naar huis heeft gebracht toen ik haar de weg vroeg. Uch, ik ben kapot nu en heb weer een paar blaren aan de verzameling toegevoegd. Echter wel weer een avontuur meegemaakt! ;)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Naaawh, gelukkig ben je nu weer thuis. ^^
    En ik ben zelf ook al zo vaak verdwaald geweest, het is niet meer op een hand te tellen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Naaawh, gelukkig ben je nu weer thuis. ^^
    En ik ben zelf ook al zo vaak verdwaald geweest, het is niet meer op een hand te tellen. :'D


    Haha, ik ken het redelijk goed. Meestal vind ik de weg naar huis altijd toch wel, maar het was al behoorlijk laat op de avond, alles lijkt op elkaar en ik volgde de instructies die ik had gekregen. Moest alleen rechtdoor bij een bepaalde rotonde, maar er waren daar twee straten die rechtdoor gingen, blijkt dat ik daar de verkeerde heb genomen en ruim 1,5 uur verkeerd ben gelopen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hihih hahahhahahah
    sorryxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oepsie. Vaarwel, goed plan van je!
    Nee, ik ben nooit echt verdwaald gelopen, ik heb enkel al eens in een onbekende straat gelopen in de stad van mijn school, maar uiteindelijk herkende ik waar ik was.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha, jammer dat je verdwaald bent geraakt!
    Ik ben ooit een keer verdwaald geraakt .. in Praag, met school. Ik zag iets leuks en ging een winkeltje in met een vriendin .. en toen was iedereen opeens weg.


    To infinity and beyond •

    Leer je Nieuw-Zeeland nog eens kennen
    ik moest een keer iets ophalen aan de andere kant van onze stad en ik heb er uiteindelijk 4 uur over gedaan omdat ik helemaal niks kon vinden
    En toen wij in kamp Vught waren ben ik met een vriendin de weg kwijtgeraakt..
    En een keer op voorjaarsweekend met de zijspanclub was een groepje 'savonds nog de duinen ingegaan omdat ze die nog niet hadden gezien. Drie keer raden wie er om half drie in de nacht nog naar de duinen kon

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:07 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one