• Yep Naomi (Beslytherinn) en ik hebben uitval door een kapotte CV-ketel. De meesten zaten al met een jas en wanten in de klas en nog was het heel koud. We kregen in het 2e les uur een mededeling dat alles na het 2e uut uitvalt _O_. Dus nu zit ik bij Naomi en gaan we daarlijk lekker Harry Potter and the deathly hallows part 2 kijken :9~

    Hoe is jullie dag momenteel ;D?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 11:12 ]


    Shoganai i ne~

    Goed, door de opendag vandaag op mijn school, ben ik nu al uit (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kapotten? Kapotte :'D

    Ik heb vakantie, dus ik ben net wakkker (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er was gisteren een doedag, maar daar heb ik niets van gemerkt omdat ik om half elf al klaar was met mijn toets. En ergens in midden februari komt de Open Dag. (:
    Maar verder gaat het wel goed met me. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awesome!
    Ik zit tot vier uur op school en heb drie tussenuren... Waarvan twee in m'n eentje. Maar ik heb tien euro in mijn portemonnee en een snoepautomaat, so I'll survive. :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PTA-week en ik heb vandaag geen toetsen oftewel ik heb vrij, ben vanmorgen naar de dokter geweest en zit nu vooral op twitter


    Physics is awesome

    Ik heb tot kwart over vier les... :S
    Ik denk dat ik ook de CV-ketel bij ons ga saboteren ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    bij ons was de verwarming ook kapot, dus we hadden ook geen les
    alleen wij krijgen dat pas te horen als wij door de kou naar school zijn gekomen

    Een namiddag leren in de kou... Hoe zou je dat noemen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sabiduria schreef:
    Ik heb tot kwart over vier les... :S
    Ik denk dat ik ook de CV-ketel bij ons ga saboteren ^^

    Dit.
    + dat ik nu al sinds 1 uur zit te wachten tot mijn laatste les begint, pas om tien over 3 :/
    Vorige keer dat dat gebeurde mocht ik de antwoorden overschrijven en toen naar huis. Nu zegt hij dat meer mensen moeten wachten en dat we pech hebben.
    Leuk ja. Vet lang wachten voor 50 minuten niks doen :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ben nog steeds ziek. Dus mijn dag is niet echt geweldig :'D


    -

    Genius schreef:
    Ben nog steeds ziek. Dus mijn dag is niet echt geweldig :'D

    lucky you!
    Bij ons moet er altijd minimaal 1 raam openstaan om frisse lucht binnen te laten en bij wiskunde stonder er 3! open. Gelukkig mocht ik toen in de mediatheek gaan werken
    Vinden ze het gek dat zoveel mensen ziek zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    My day's fine, was om kwart over één uit. :') Heb me toen wel door een enorme stortvloed moeten wringen en daardoor een hoop ongepaste woorden laten rollen, but hey, it's worth it. Al denk ik wel dat ik mijn wiskunde en muziek proefwerk verknald heb. :w


    Full of envy behind that anonymous mask

    Lucky you! Bij 'n vriendin van mij was dat ook, die woont vlak bij Rotterdam?


    live the life you love

    T-T

    Ik ben officieel chagrijnig D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor