• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik lach eventjes om Vince' opmerking als we de trap aflopen. 'Hmm, dan moet je me wel écht goed beschermen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ryan
    "Nee, laat me alleen," mompelde ik onder het kussen, totdat ik een meisjesstem zacht hoorde praten en een kusje in mijn nek voelde. Fronsend dacht ik even na en kwam toen langzaam maar zeker onder het kussen en de deken vandaan. "Hmm, Alyson," Ik grinnikte en keek haar aan met een charmante blik, wat mislukte door mijn slaaphoofd. "Wil je daar meer van doneren aan mij?"

    Celeste
    Ik voelde hoe zijn handen mijn lichaam streelde en een hand door mijn haren ging. Ik kreunde zachtjes toen hij zachtjes op mijn onderlip beet, waardoor ik hem nog meer tegen me aantrok. Mijn rug was tegen de koude muur en het voelde fijn door het warme water van de douche die over ons heen ging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik grinnik, en druk dan mijn lippen weer op de zijne. Terwijl ik hem zacht naar achter duw. En ik voel dat hij best gespierd is, me gusta!


    El Diablo.

    Zendé ~ Lucht

    'Esmé?' vraag ik twijfelend als ze opeens de keuken in loopt. 'Daar mag je toch niet komen?'
    Een paar seconden later komt ze met handenvol brood en ander voedsel aanzetten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Zal ik echt doen,' verzeker ik haar, met een kleine grijns. 'Er zal geen enkele bal je mooie gezicht raken.'


    I only miss you when I'm breathing

    Ryan
    Ze grinnikt en drukt dan haar lippen weer op die van mij, ik beantwoord die en voel hoe ze me zachtjes naar achter duw. Ik leg mijn handen op haar heupen en zoen haar nog wat heviger.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ze trok me zachtjes nog meer tegen zich aan, en een raar gevoel gaat mijn mag in, een goed gevoel. Mijn onderbroek is ondertussen al kletsnat van het warme water dat over ons heen stroomt. Ik haal de natte haren uit haar gezicht en kus haar verder. Sneller en heviger. Haar natte blote buik voelde fijn aan tegen het mijne.


    Take me to wonderland

    Ésme

    "Als mensen verhongeren mogen ze alles" zei ik waarna ik een boterham begin te smeren.

    Aimee
    'Dankje,' zeg ik met een grote glimlach en ik geef hem een kusje op zijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    'Ja, daar zit ook wat in,' zeg ik grinnikend terwijl ik een croissantje met frambozen jam besmeer. Ook schenk ik een glas melk in.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alyson

    Ik lach tegen zijn lippen aan als de zoen wat heviger wordt. Ik voel zijn handen op mijn heupen rusten, en met mijn handen lig ik op zijn borstkas.


    El Diablo.

    Celeste
    Mijn been streelt langs die van hem en ik voel sommige littekens als ik overga, en voor even voel ik me ongemakkelijk en verdrietig, maar het is zoals hij is en ik zou me niet verlagen dat ik hem opeens niet meer wil. Alleen door dit. Ik ben nu eenmaal zo niet en ik zoen hem dan ook heviger, waardoor mijn ik op een gegeven moment zacht begin te hijgen en mijn mond open.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ésme

    "Trouwens" zeg ik waarna ik een stukje opeet en even knabbel tot het weg is, "Je mag ook niet vloeken en dat doen we ook, dus we breken telkens regels, pech voor ons dan, of niet" zei ik waarna ik verder at.

    Ivar

    Ik glimlach terug, 'Alles voor jou,' fluister ik en ik neem haar mee naar de eetzaal. Ik kijk op tafel en zie dat er al wat eten opstaat, ik ga naar een stoel en ga erop zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    Ésme

    Ik kijk naar de jongen voor mij die er net is komen zitten. "Dat eten heb je niet van mij" zei ik waarschuwend waarna ik vrolijk verder at.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt