mooiste naam.
jij typt iets. en de volgende die iets typt zegt een punt voor je naam (Claudiax) zo gaat het maar door.
voor de mensen die het niet snappen ;
je moet een punt geven voor de gene voor je z'n naam.
doeegdoeeg. succes he! <3
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Hoogste punt..
Hoogste punt.. - Forum spelletjes
-
29 sep 2007 - 10:4529 sep 2007 - 10:4529 sep 2007 - 10:4629 sep 2007 - 11:50
uhmm mijn naam is tomXXkaulitz [ kan je ook zien mah okeej ]
Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer
29 sep 2007 - 11:53leuke naam:) k geef het een 7 vooral omdat het een naam is die niet iets met TH te maken heeft... THfreak ofsow... vind k dan weer niks... Ik heet mgmstudios... beetje raar om uit te leggen... mgmstudios ken je wil... de studios waar set's op worden genomen... mgm staat bij mij voor mijn doopnamen marijke geertruida maria(je moet het maar leuk vinden) dus mgmstudios heeft voor mij 2 betekenissen! xxx my
29 sep 2007 - 11:55leuke naam:) k geef het een 6(A)... Ik heet mgmstudios... beetje raar om uit te leggen... mgmstudios ken je wil... de studios waar set's op worden genomen... mgm staat bij mij voor mijn doopnamen marijke geertruida maria(je moet er maar blij mee zijn...) dus mgmstudios heeft voor mij 2 betekenissen! xxx my
29 sep 2007 - 17:54een 7!
het lijkt alsof het een hele aparte studio is ofzow...
maar mijn naam zie je hier boven!! Ellyon!
Here I Am
30 sep 2007 - 11:46leuke naam:) k geef het een 7 vooral omdat het een naam is die niet iets met TH te maken heeft... THfreak ofsow... vind k dan weer niks... Ik heet mgmstudios... beetje raar om uit te leggen... mgmstudios ken je wil... de studios waar set's op worden genomen... mgm staat bij mij voor mijn doopnamen marijke geertruida maria(je moet het maar leuk vinden) dus mgmstudios heeft voor mij 2 betekenissen! xxx my
haha mijn naam heeft wel iets met TH te maken want tom kaulitz is de gitarist van tokio hotel majah
ellyon vind ik wel een leuke naam!! klinkt cool ookal heb ik geen idee waar het voor staat je krijgt een 8(Y)Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer
30 sep 2007 - 11:52tomXXkaulitz dat is wel iets dat je vaak ziet tom kaulitz maar vind hem wel leuk want tom is zo'n mooie naam:Dk geef je een 7(Y)
mijn naam is hvjtomhvjbil zoals je hier boven ziet:X30 sep 2007 - 11:56een 8 vr jou !!! »» I t0m uNd biLl!! «« allen is het ook wel iets waar veel namen op lijken [ net als de mijne ]
Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer
30 sep 2007 - 19:0630 sep 2007 - 19:24dood... jou ken k wel:) is weer is wat anders dan namen die met jou te maken hebben... zie die van mij... en van mijn 1e paar reacties die gingen verkeerd... en snap niet wrrom k die niet kan verwijderen... kort maar krachtig:) weet alleen niet wat het met juh te maken heeft:P 6.8
30 sep 2007 - 21:00mgmstudios kgeef je een 7.5 wrom wetek nie kheb goesting
nu ikkeeuh dus mijn naam is AzzepoezterWhat happened in the crew stays in the crew ^^
30 sep 2007 - 21:19jou geef ik een 8 want ik vindie best wel khoel
okhey mijn naam is dus capucinno (jha duh kijk bove maar ) en jha .. dit is dus mijn naam geef me maar een punt1 okt 2007 - 23:05ok kgeef je een 8
kwee nei waarom ma die naam is zalig
tdoe me denke aan chocolade of wast koffie allebij dus
mijn naam is dus azzepoezter
tweede keer hier
ok zeg maar je puntWhat happened in the crew stays in the crew ^^
2 okt 2007 - 16:30k geef je 7, is wel vette naam en weer x iets anders
mijn naam is ikkeXbill zoals je kan zienIt's not what you say, it's about the way you say it.