• Een poosje geleden had ik een topic gemaakt over dat ik een DSi had gekregen.. ergens in de herfst/eind zomer, en guess what I got today? een 3DS! Ik was met mijn opa een stukje uit rijden, want m'n pa zei dat mijn opa dat wel leuk zou vinden, aangezien hij.. nouja, elk moment het lootje kan leggen. Dus ik ging even een stukje uit rijden en naar de stad enzo en toen bekeek ik het spel The legend of Zelda Ocarina of time voor de 3DS en voor ik het gelezen had had m'n opa alweer de 3DS naar de kassa gebracht. -__- na lang discusseren heb ik hem toch wel gekregen! :'D het is echt een super leuk ding, maar jammer dat er geen DSiWare op zit want nu moest ik ALLES overzetten.. maar goed, verder is het echt een leuk ding! :'D Al ik vind de 3D optie soms best irritant trouwens.. :/ ik heb 'm tot nu toe niet vaak aangehad.. NON-STOP ZELDA!

    wie heeft nog meer een 3DS? en welke spellen? want ik wil nog meer spellen kopen. ^w^ mag ook gewoon voor de DS..


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn broertje en zusje hebben er beide één en ik moet zeggen dat ik het het geld niet waard vind. Rot ding.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kunnen 3DS spellen ook in de DS lite?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb wel een DS lite, maar ik doe er nooit meer iets mee. Ik heb zelfs nog een Gameboy in de kast liggen, haha. Het is echt lang geleden dat ik die nog heb gebruikt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een DS lite, maar mijn broertje heeft hem ingepikt. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, die dingen zijn stom, game boys zijn veel cooler :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, heb liever een PSP, dan kan ik tenminste nog Little Busters! spelen.

    Mijn broertje heeft er ééntje, maar ik vind het echt domme dingen persoonlijk...


    Olive

    Yayde schreef:
    Kunnen 3DS spellen ook in de DS lite?

    Nope, de eerste reden waarom ik een DS3 wou is voor het spel TloZ Ocarina of time 3DS :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik had een gewone DS, maar die is kapot. Ik gebruikte hem als leeslamp.
    Zo speciaal vind ik zo'n dingen niet. Geef mij maar een playstation of xBox of Wii. Zolang het maar op de tv is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een DSI alleen mijn R4 kaartje doet kut dus ik heb bijna geen leuke spellen er meer op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelda yes, ik speel het op de wii haha.

    Maar echt super awesome!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind