• Hallo,

    Ik wil mijn vandaag aanmelden op msn met een email adres dat ik al like 10 jaar heb ongeveer.
    Zeg dat ding ineens, nee dit kan niet want er zijn rare activiteiten aangetoond op je email
    Kan het zijn dat ik dan gehackt ben?

    Maar goed toen moest ik dus zn vragen lijst invullen met vragen waar ik dus ong 10 jaar geleden antwoord op heb gegeven.
    Dus ik hoop dat ik er morgen of overmorgen wat overhoor, want al mijn schoolwerk staat op dat account ><

    Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

    P.S weet niet onder welk topic ding dit moet staan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 19:00 ]

    heb ik ook een keer gehad op mijn email die ik al 7 jaar heb. geen idee waarom.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh dat had ik laatst ook ja, ik heb gewoon weer toegang tot m;n account gekregen en dan moet je daarna je wachtwoord veranderen. Want dan stuurt iemand mailtjes via jouw account en dan krijg je telkens een bericht dat ze niet zijn aangekomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat had ik laatst ook.. Heb ik maar een nieuw account aangemaakt want ik kon er onmogelijk weer op.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Avignon schreef:
    Oh dat had ik laatst ook ja, ik heb gewoon weer toegang tot m;n account gekregen en dan moet je daarna je wachtwoord veranderen. Want dan stuurt iemand mailtjes via jouw account en dan krijg je telkens een bericht dat ze niet zijn aangekomen.


    Ja, dit had ik laatst wel met 1 mailtje maar die had ik zelf verzonden?