• Hey,

    Ik zit in mijn laatste jaar middelbaar en binnenkort vieren we dus 100-dagen (Uitvaart, Xmos of wat dan ook)
    Omdat we dan eens lekker gek gaan doen, zou ik mijn haren in een tof kleurtje willen steken.
    Nu vroeg ik me af of jullie weten waar je goede haarkleuring kan kopen. (in Belgie) En wat het beste is als je de kleur er maar enkele dagen in wil (dus absoluut geen permanent!)

    Danku!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Is er een kruidvat in België?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Is er een kruidvat in België?

    Ja^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    PAARS!


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    PAARS!


    Jaaaaaaa! Da was het plan, paars of roze ofzo, maar ik heb geen idee WAAR ik zoiets kan vinden :(


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    (...)

    Jaaaaaaa! Da was het plan, paars of roze ofzo, maar ik heb geen idee WAAR ik zoiets kan vinden :(

    kruidvat of de carnaval winkel.


    Firm believer of all that is magic

    Kruidvat. Bij sommige permanente haarkleuren kun je het na 3 dagen er ook nog uithalen, voordat het echt permanent word.

    Bij claires heb je haar in clip extensions :'D


    Where words fail, music speaks

    Ik weet nog dat mijn zus van Fancy of iets een heleboel haarkleuringen had... Alleen je moet niet twee door elkaar doen (dus, de ene eerst en dan helemaal uitspoelen tot het niet meer zichtbaar is, en dan pas weer een andere gebruiken), want dat had mijn zus dus gedaan en toen was het gedeeltelijk oranje/rood geworden...
    Ik weet niet meer hoe het merk precies heet, maar het was iets van Fancy ofzo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je het er maar enkele dagen in wil kan je beter zo'n spuitbus voor carnaval kopen, want zo'n kleur blijft langer dan een paar dagen zitten. En je krijgt je normale haarkleur vaak niet meer goed terug.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    Als je het er maar enkele dagen in wil kan je beter zo'n spuitbus voor carnaval kopen, want zo'n kleur blijft langer dan een paar dagen zitten. En je krijgt je normale haarkleur vaak niet meer goed terug.


    Alis volat propriis.

    GROEN!


    Has no one told you she's not breathing?

    Blauw. ;3


    26 - 02 - '16

    ROOD.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Bij veel winkels kan je Manic Panic halen, ook bestellen bij Large en Attitude. Dat blijft maar hooguit 3 of 4 wasbeurten zitten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bij veel winkels kan je Manic Panic halen, ook bestellen bij Large en Attitude. Dat blijft maar hooguit 3 of 4 wasbeurten zitten.

    Bleeeergh, Manic Panic, daar had ik blauw van, en ik had er mijn haar voor geblondeerd tot het helemaal wit was, werd het uiteindelijk nóg groen D:


    Alis volat propriis.