• Mijn school is gisteren bekent gemaakt als een van de top 5 van de 538 school awards. Voor de mensen die niet weten wat dat is, het is een wedstrijd georganiseerd door 538 waarmee de leerlingen van scholen vis hyves kunnen stemmen op hun school. De school met de meeste stemmen wint. Nou, onze school zit dus in de top 5, en die 5 scholen mogen naar de hmh voor de finale. Alleen werd er vandaag dus gezegd dat de eerste, tweede en derde klassers niet mee mogen. Ik ben nu een derde klasser, en vind het gewoon gemeen dat wij niet mogen. Maar goed, mijn vraag, zijn er hier nog meer mensen die weten dat hun school door is met de top 5, of mensen die dat ook weten en ook niet mee mogen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb geen idee, maar ik denk niet dat mijn school daarbij zit. :'D

    En als alle eerste, tweede en derde klassers op jouw school voldoende zeuren zich volwassen gedragen is er misschien nog wel een kans dat iedereen mee mag. Je kunt het altijd proberen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, wij staan in de top tien ^^ Alleen wij hebben op de dag dat HMH is, een excursie naar de Radboud in Nijmegen... Nu 'zeggen' ze dat wij wel gewoon naar de HMH mogen, maar ik weet het niet...
    Ik ben benieuwd of we wel bij de top 5 komen...\
    Ik ben trouwens twee jaar geleden al een keer geweest en het was erg leuk ^^
    Ik wens je in ieder geval veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dus niemand die ik daar morgen ook nog tegen kan gaan komen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn oude school heeft 'n paar jaar terug eens gewonnen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mij, mij kun je tegenkomen! Maar mag je nu wel? En op welke school zit jij dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    oh, mijn school was vorig jaar 1ste geworden ;)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    My school sucks, so no.


    The odds are néver in our favor.