• [
    Iets over mezelf

    Ik ben niet één van die kinderen die van jongs af aan al talent had en enorm artistiek was. Ik heb eerst proberen zingen, maar uiteindelijk kreeg ik door dat ik vals zong dus zingen als hobby en in het kerkkoor werd geschrapt uit mijn bezigheden.
    Mijn volgende artistieke stop was acteren, dit ging redelijk geslaagd maar omdat ik geen zin heb in castingbureau's en reclames al die vervelende dingen en het feit dat je in België nergens geraakt als actrice en er amper interessante rollen zijn, hebben die passie laten bedaren.
    Iets waar ik me wel vanaf mijn acht jaar mee bezig houdt is tekenen, schilderen en et cetera. Dit is iets dat niet gedoofd is, maar ik ben tot inzicht gekomen dat ik niet de volgende Da Vinci was die ik dacht te zijn.
    Toen kwam het schrijven en daarin heb ik mijn thuis gevonden. Mijn verhaallijnen zijn zwak, cliché en zeemzoet. Ik heb de absolute pest aan unhappy endings.
    Maar misschien is dat juist de schoonheid aan mijn verhalen. Het brengt een glimlach op mijn gezicht en hopelijk ook op die van de lezers.
    De meeste van mijn verhalen zijn zinloze stoute fantasieën die ik nooit in mijn leven zal postten. Sinds het tweede jaar van mijn middelbaar mag ik mijzelf een frequente schrijver noemen en is het echt een hobby en ontspanning.
    Ook heb ik opgemerkt dat het voor een enorme groei van mijn vocabulaire heeft gezorgd.
    Verder over mij. Hmm, qua muziek hoor ik een hele hoop graag, afhangend van mijn stemming. Er zijn echter enkele dingen waar ik nooit naar zal luisteren: schreeuwmetal, hardrock, deathmetal, tokio hotel, Justin Bieber...
    Ik hou denk ik vooral van klassiekers: Johny Cash, ABBA, ACDC(niet frequent maar ik vind het mooi als ik het hoor), Depeche Mode etcetra.
    Over films: Ik hou van zowat elke film die hoektanden bevat hetzelfde geld voor series. Daarnaast kan ik POTC, Phantom Of the Opera, Johny Depp- films over het algemeen, Harry Potter, Disneyfilms, kostuumdrama's en Grease en Dirty Dancing wel smaken.
    Qua boeken hou ik van Jane Austen, Ann Rice, Cassandra Clare, George R.R. Martin en natuurlijk Stephenie Meyer... Verder hou ik vooral van individuele boeken en niet echt van de auteurs.




    Stand alones: Schrijf ik niet, ik verzin altijd meteen hele verhalen

    Fanfictions: Save The World Tonight - Draco Malfoy Dit verhaal heb ik geschreven om al die meiden die een ongezonde liefde hebben voor deze in feite vreselijke jongen te tonen wat in mijn ogen moet gebeuren om hem tot een geschikt vriendje te zien.
    One More Miracle- Watson/Holmes Wat kan ik zeggen? Ik ship hun gewoon ontzettend hard.

    Underdog~ Neville Longbottom Het verhaal achter Neville. Volg hem op zijn zoektocht naar zelfvertrouwen in zijn laatste jaar terwijl hij dealde met de Carrows, De Strijders van Perkamentus leidde en liefde ontdekte. Tot hij uiteindelijk inziet dat je geen Harry Potter hoeft te heten om moedig te zijn.

    Onbekende personen:
    [url:http://www.quizlet.nl/stories/64467/against-the-inferiours-for-the-equals-16/] Against The Inferior, For the Equals[/url] Verhaal over een prinses en de adoptiezoon van haar privélerares en hoe de prinses liefde ontdekt en de adoptiezoon, Robert niet weet wat hij met zijn romantische gevoelens voor haar moet doen.

    Red Wrath Dit is een samenwerking tussen mij en het jonge nichtje van mijn beste vriendin. Al speurend naar haar schrijfstijl vertellen we een old fashioned fantasy-verhaal.

    In een wereld, heel gelijk de onze, werd jaren geleden prinses Fiona gekidnapt door de duistere tovenaar Radock. Haar broers namen het op tegen zijn leger en wanneer prins Alexanders Zilveren speer Radock raakte, verdwenen hij en zijn leger voorgoed.
    Koning Arolds kinderen, Cassandra en Killian, groeiden op in een vredige wereld en er werd nooit meer over de duistere tijden gesproken.
    Tot op een dag, Cassandra werd gekidnapt door diezelfde tovenaar. Killian ontsnapt uit het paleis met een handjevol vrienden ondanks het verbod van zijn vader. Met dertien gaat hij op een onmogelijke reddingsmissie in een poging zijn zus te bevrijden. Ondertussen heeft Cassandra ook haar gevechten te strijden in Radocks burcht.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 23:45 ]


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:18 ]


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 23:46 ]


    Words can change the world when the world takes the efford to listen