• Ja. Echt. Ik had vandaag Frans So terwijl ik dat nooit had opgekregen aangezien ik ziek was. Dan kun je zeggen: 'Vraag het na bij vriendinnen/vrienden.' Ik had het huiswerk gevraagd maar degene die had het So niet opgeschreven in haar agenda. En ik had denk ik van de twinitg vragen drie dingen op pure gok ingevuld. Die vrouw vond het niet de moeite om na te kijken en heeft er een 1 boven gezet en aan mij terug gegeven.
    Daarna kreeg ik een 6 voor mijn project bij techniek. Ik had er hartstikke hard aan gewerkt maar omdat ik de laatste weken veel ziek was geweest heb ik minimaal zes uur techniek gemist dus ik was niet ver. Maar wanneer ik er wel was had ik er hartstikke hard aan gewerkt terwijl iemand die alles door een ander had laten doen en dus zelf niks had gedaan een 8 had.
    Daarna had ik ook nog meningsverschil met mijn leraar waardoor ik nog chagrijniger werd. Daarna moest ik naar mijn mentor voor iets waar ik niks mee te maken had. Daarna moest ik nog naar huis fietsen door de sneeuw die recht in mijn ogen waaide.
    Thuis liep mijn warme chocomel over die ik wilde hebben en dus moest ik nieuwe maken. Toen wilde ik er marshmallows in doen maar we hadden alleen maar salmiak marshmallows uit het kerstpakket.
    Daarbij voelde ik me de hele dag niet echt lekker.

    Wie had er wel een leuke dag?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Awh. ):
    En hm, helpt het als ik zeg dat ik 2 onvoldoendes sta?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn dag was ook niet bepaald leuk .. maar wel kut voor je. :W

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:32 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat is kut.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb mijn latijn verkloot en ik ga morgen 'gezellig' voor school naar blijdorp waardoor ik nu een uilenopstel moet schrijven, dus ik heb ook geen goede dag nee

    maar nog veel sterkte en beterschap


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn dag was wel iets beter dan dat, gelukkig. Je kan wel alsnog naar je Franse lerares toe gaan en het haar serieus na laten kijken, daar heb je recht op lijkt mij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awh D: Serieus, Sarita, dat is echt wel kut.
    Ik was thuis door de staking en heb de hele dag voor school gewerkt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sucks men :/
    Ah jawel, I'm fine today.
    Alleen die kinderen die gaan etteren bij de gymles, bah. Like, die meisjes die de bal alleen maar omhoog schoppen. Etters. Breken de regels zoals de bal vangen enzo. En wanneer ik voor het doel ga zitten is het meteen zeuren. Ben ik maar op het doel gaan zitten en heb niks gedaan, fok dat.
    Idk of ik dan niet mee doe volgens de leraar, hij noemt me tenslotte wel een van zijn beste leerlingen hehe.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Arme jij D:
    Mijn dag was wel goed: mijn vriend krijgt heel misschien een kamer binnenkort en ik heb mijn tentamen gehaald met 83%. Terwijl 80% van de eerstejaars SAW die niet in een keer haalt. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Da's kut.
    Ik had een 40-minuten rooster dus ik was wel blij vandaag :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Dat zuigt.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Bretagne schreef:
    Mijn dag was ook niet bepaald leuk .. maar wel kut voor je. :W


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik wel
    ben eindelijk begonnen met stage
    en dit jaar krijg ik wel stagevergoeding :D

    Aah Sarita, dat verdien jij niet. Anyways mijn dag was wel redelijk. Ik ga zodadelijk paardrijden en mijn "nog niet officiële vriendje" komt weer kijken, wordt vast wel leuk. Vandaag caroussel, we leren nu een stuk op Highway Unicorn van Lady Gaga en dat maakt me altijd wel vrolijk :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Same problem ): ik had ook best kutdag.


    The universal language of art.