Ja. Echt. Ik had vandaag Frans So terwijl ik dat nooit had opgekregen aangezien ik ziek was. Dan kun je zeggen: 'Vraag het na bij vriendinnen/vrienden.' Ik had het huiswerk gevraagd maar degene die had het So niet opgeschreven in haar agenda. En ik had denk ik van de twinitg vragen drie dingen op pure gok ingevuld. Die vrouw vond het niet de moeite om na te kijken en heeft er een 1 boven gezet en aan mij terug gegeven.
Daarna kreeg ik een 6 voor mijn project bij techniek. Ik had er hartstikke hard aan gewerkt maar omdat ik de laatste weken veel ziek was geweest heb ik minimaal zes uur techniek gemist dus ik was niet ver. Maar wanneer ik er wel was had ik er hartstikke hard aan gewerkt terwijl iemand die alles door een ander had laten doen en dus zelf niks had gedaan een 8 had.
Daarna had ik ook nog meningsverschil met mijn leraar waardoor ik nog chagrijniger werd. Daarna moest ik naar mijn mentor voor iets waar ik niks mee te maken had. Daarna moest ik nog naar huis fietsen door de sneeuw die recht in mijn ogen waaide.
Thuis liep mijn warme chocomel over die ik wilde hebben en dus moest ik nieuwe maken. Toen wilde ik er marshmallows in doen maar we hadden alleen maar salmiak marshmallows uit het kerstpakket.
Daarbij voelde ik me de hele dag niet echt lekker.
Wie had er wel een leuke dag?
"Ignite, my love. Ignite."