• Hee !

    ik zit een beetje met een probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

    11 maand geleden heb ik mijn (ex)vriend leren kennen hij was een broertje van een hele goede vriendin van mij. we hebben een hele leuke relatie gehad alleen de laatste paar maanden ging hetniet goed, mijn ouders gingen scheiden, die liggen nu nog steeds in een scheiding en wij kregen daardoor meer ruzie, omdat ik er midden in stond en het mij veel deed, op een avond kregen we dus gewoon weer een normale ruzie, en aangezien hij ADHD heeft is hij weggelopen en daar werd ik zo boos van dat ik zei van flikker maar op het is klaar ! wat ik natuurlijk niet meende. het gebeurde allemaal op dinsdag .. ik sms'te hem steeds dat het me heel erg speet en dt ik het uit wou praten en vrijdag gingen we praten ik had 5 minuten de tijd maar kon niet zeggen wat ik wilde zeggen omdat hij de hele tijd zei van het is over het is klaar ik wil je niet meer terug,en we kregen weer ruzie zo ging dat maar door op den duur deed ie weer normaal tegen mij en spraken we na oud en nieuw af, hij zoende me op eens vol op de mond en van het een kwam het ander, en die dag erna was ik weer een h**r en dit en dat en dan wilde ie me weer dan weer niet, het sloopte mij van binnen. Hij lokte ook steeds veel dingen uit.. Op een avond hadden we elkaar weer opgefokt en is ie naar mn huis gekomen en heeft de boel vernielt. dag erna heeft hij de politie gebelt en moest ik op buro komen omdat ik hem lastig zou hebben gevalt is opxich ook wel zo maar ben niet naar zn huis gegaan heb hem alleen maar gesms't dat ik nog van hem houd. en nu ben ik al mn vriendne kwijt en ik houd nog steeds van hem

    wat moet ik doen?

    - titel aangepast omdat alleen 'help me' niet mag


    Life is hard and then we die

    Hij is niet goed voor je. Als hij daadwerkelijk om je gaf zou hij niet zo doen.
    Dumpen die handel en eerlijk zijn tegen je vrienden over wat er gebeurd is.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:33 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    nou , that's the problem ze staan aan mijn ex zijn kant, en maken me net zo zwart als wat hij aan het doen is en het gekke is dat ik ook nog van hem houd ook..

    Zowel met je hand zwaaien naar je vrienden en je ex-vriendje. Echte vrienden zouden namelijk ook jouw kant van het verhaal willen weten en zouden proberen om te bemiddelen


    Physics is awesome

    ja maar het probleem is dat hij wel het broertje ervan is.. maar ik snap gewoon niet waarom hij zo doet hij wil niet eens mee rmet me praten, en ik ga hier gewoon kapot van hij zei altijd dat ik zijn eerste grote liefde was maar het lijkt net alsof hij alleenmaar gelogen heeft,

    flowerdust schreef:
    ja maar het probleem is dat hij wel het broertje ervan is.. maar ik snap gewoon niet waarom hij zo doet hij wil niet eens mee rmet me praten, en ik ga hier gewoon kapot van hij zei altijd dat ik zijn eerste grote liefde was maar het lijkt net alsof hij alleenmaar gelogen heeft,


    Probleem met jongens is... die liegen wel vaker over dat soort dingen. Ik zeg niet dat alle jongens dat doen, maar ga er niet vanuit dat over zo iets een jongen altijd de waarheid spreekt, het kan goed zijn dat hij je alleen maar een goed gevoel wilt geven.

    Moet ik iig onthouden als ik ooit een relatie krijg


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    You derserve better!


    26 - 02 - '16

    Hem proberen te vergeten en het weer goed maken met je vrienden. Klinkt moeilijk, is het ook, maar het is het beste wat je nu kunt doen. Vooral niet meer contact zoeken met hem, het is nu riskanter met de politie erbij en hij heeft naar mijn idee duidelijk aangegeven dat hij dat niet meer wil.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    jaa, dat wil ik ook maar dat gaa niet lukken mijn beste vriendin is namelijk zijn zus en die staat achter hem, en ik doe alles

    flowerdust schreef:
    jaa, dat wil ik ook maar dat gaa niet lukken mijn beste vriendin is namelijk zijn zus en die staat achter hem, en ik doe alles


    Als zij jou beste vriendin was zou ze het begrijpen en niet achter haar broertje staan. Wat een bullshit.
    Vergeet hem gewoon, doe er alles aan om hem te vergeten ookal hou je van hem. Met hem om blijven gaan is wel het domste wat je kan doen. Hij gebruikt je alleen maar als hij je nodig heeft.


    Your make-up is terrible

    ja dat denk ik ook, !! maar raar dat hij zo doet na dat wij bijna een jaar met elkaar hebben gehad.

    HEAVYMETAL schreef:
    You derserve better!


    Tell me about it, stud.

    thnx girlz :) het help wel alleen het is wel heel moeilijk.:(


    Dit is een brein. Gebruik het.

    Trek je geen flikker van de rest of van die kerel aan. Verwijder nu zijn nummer, flikker hem van Facebook/Hyves/elke site waar je hem als contact hebt en ga niet meer met hem om. Die gast is het zelfs niet waard om tot bloedens toe in mekaar te worden gemept door jouw vuisten. En dat zegt wat.
    En je bent echt achterlijk geweest door die gast je keer op keer in te laten palmen. Het probleem ligt niet alleen bij hem, maar ook zeer zeker bij jou. En dus ligt het aan jou om er voor eens en altijd een end aan te maken.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    lieve lotte men lieverd

    wat ik voor jou voel
    heeft nog nooit iemand voor je gevoelt
    en ik ook nog nooit voor iemand
    je bent men meisje
    je hebt geen flauw idee wat je met moe doet
    en dat is maar goed
    want als ik jou zie voel ik me weer oke
    en kan ik weer een paar dagen mee
    elke keer als we bij elkaar zijn voel ik me weer beter
    en de pijn die ik soms hheb met men hoofd of lichaam wordt minder
    en heb ik mider hinder
    je bent men meisje en dat blijf je ook
    je ben net een spook
    die vooor altijd op een goeie manier door men hoofd gaat de hele dag
    ik droom over ons
    en men hard geeft dan een harde bons
    ik weet dat ik soms wat snel boos ben
    en opgefokt
    soms heeft iemand het uitgelokt
    maar jij maakt me weer rustig
    alsof ik dan weer tot rust kom
    voor jou ga ik door het vuuur
    als staat het me duuur
    kosten wat het kost
    ik sta er wanneer je me nodig bent
    als een echte vent

    ik wil hiermee zeggen hoeveel ik van je hou
    en ik blijf je altijd trouw

    groeten je boy
    since 25-02-2011
    ik hou van je men schat echt waar


    dit is wat hij heeft gestuurd toen we nog hadden..
    ik geloof dat dit alles gewoon niet waar is.