• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    Alouette

    Een kreun kwam uit mijn mond maar werd gedempt door zijn lippen. Hij had net de plaats van mijn tattoo gekust wat ergens grappig was. Ik kustte hem even vurig terug en liet mijn tong over zijn lip glijden.

    Madison
    Zijn glimlach verdwijnt en hij wordt meegetrokken. Ze wijzen ergens naar en ik ga op condense zitten wat een wolk vormde en ik liet mezelf omhoog stijgen door sturing. 'Wat is er te zien?' Vraag ik als ik ook op het dak ben. Mijn blik dwaald af naar een hek van prikkeldraad. Mijn mond valt open. 'Niet alleen dat prikkeldraad maar ook een soort van Schild zit om dit huis heen zodat me niet kunnen ontsnappen.' Zeg ik tegen Esmé en Zende als ik mijn blik afwend van het Hek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé ~ Lucht

    Ik wordt verrast door het andere meisje omdat ze me opeens omhoog trekt. Dan laat ik me door de wind meevoeren en een paar seconden later lopen we over het dak. 'Ja, dat had ik eigenlijk wel verwacht,' zeg ik peinzend als ze me het draad laat zien. Dan krijg ik een idee.
    'Wacht, stil is!' Met mijn tong tik ik mijn pink aan die ik daarna in de lucht steek. Even later waait de wind de andere kant op, in de richting van ons, waardoor het geluid dat het prikkeldraad eventueel maakt ook meegevoerd werd. Ja, ik hoor gezoem.
    'Het staat onder stroom.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason
    Ze kreunde onder mijn lippen door, maar veel hoorde je er niet van. Ik opende gewillig mijn mond en liet onze tongen met elkaar spelen. Ik ging onder haar Shirtje en begon haar borsten te kneden. Ze was een super meisje. Ze was mijn meisje en ik zou haar niet laten gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ésme

    Ik werd woedend. "Ik dien een klacht in wegens kindermishandeling ! Ze hebben het recht niet om ons op te sluiten !" schreeuw ik als ik hoor over het schild en de stroom. Ik sprong direct naar beneden en zoek iets om me op af te weren. Ik laat dan maar een windvlaag over het grasplein gaan en begin te lopen tot het einde waar die prikkeldraad staat. Ik deed het in 3 seconden, handig.

    Alouette

    Mijn handen zochten de onderkant van zijn shirt en trokken het shirt daarna uit. Mijn handen gleden over zijn buik waarna onze lippen elkaar direct weer vonden.

    Celeste
    Ik grinnikte en kuste hem toen weer, waarna ik in zijn oor fluisterde. "Fáilte, ik wil dat je vannacht bij me blijft," Grijnzend gaf ik hem nog een paar kusjes in zijn nek en hees mijzelf nog wat op. "Kan je me trouwens nog houden?" Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fay
    Ik kijk op de monitor. Nu al ontsnappen? Ze waren wel snel ermee hoor. Ik liep naar buiten en sprong van de veranda terwijl ik vuur uit mijn vuisten liet komen zodat is erg snel vloog. Ik kwam voor haar terecht en schudde met mijn hoofd. 'Waar gaan wij heen jongedame? Je hebt hier niets te zoeken.' Zeg ik grommend. Ze mocht hier niet komen. 5 meter tug stond een bordje met niet verder.

    Madison
    Esmé vloog weg en Fay hield haar tegen dat zag ik aan het blauwe vuur dat erheen vloog. Ik keek richting Zende. Ik wou toch echt weten waarom hij hier was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason
    Mijn Shirtje werd uitgedaan en haar bloesje volgde. Ik ging liggen op de manier dat ze bovenop me lag omdat ik zwaarder was dan haar. Ik stopte niet met de zoen. Ik voelde dat het steeds opwindender werd en vuriger. Meer liefde, maar ook lust.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ésme

    "Nou, ik mag hier niet komen en jij hebt het recht niet om me op te sluiten, niet alleen mij maar iedereen hier" zei ik woedend. Pakken kon ze me toch niet, ik was veel te snel voor haar. Ze was zeker al 20 ofzo. Oud dus. Nee grapje. Toch ben ik te snel voor haar.

    Alouette

    Mijn lippen verlieten zijn mond en lieten kusjes achter op zijn hals. Mijn vingers gleden over zijn strakke kaaklijn. Ik ging terug naar boven en voor ik zijn lippen raakte plaatste ik nog een kusje op zijn mondhoek.

    Zendé ~ Lucht

    Ik kan het gesprek op afstand volgen omdat ze bij het prikkeldraad staan, en de wind waait onze kant op en neemt het geluid met zich mee.
    Het meisje klinkt boos. Ik hoop niet dat haar straf al te erg zou zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fay
    'We hebben daar het recht voor.' Zeg ik rustig, maar met een dreigende toon. 'We hebben toestemming gehad van de ouders en de rechter. Jullie zijn minderjarig of net 18 dus jullie ouders beslissen voor jullie. En jullie zijn een gevaar en blijven opgesloten.' Sis ik boos naar haar. 'Je hebt 5 seconde om te vertrekken van dit hek of ik neem maatregelen.' Zeg ik terwijl ik op mijn klokje tik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madison
    Ik zie Zende luisteren en ik hoor niets. 'Wat zeggen ze?' Vraag ik zacht aan Zende om hem hopelijk niet te storen. Ik hoor wel aan de hartkloppingen omdat er bloed door stroomd dat ze beide razend zijn.

    Jason
    Ik grinnikte en deed haar bh behendigd los. Ik voelde aan haar volmaakte borsten. Mijn handen gingen over haar lichaam ze voelde elk detail. Mijn handen einde op haar kont waardoor ik zachtjes grinnikte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ésme

    Ik blijf nog 4 seconden staan en sprint er dan vandoor wat een grote stofwolk opleverd. Meteen ga ik door naar het hek. "Ik haat mijn ouders vanaf nu. Waarom geven ze toestemming om me op te sluiten ?!" zei ik nog steeds boos.